JohnBE Odesláno 15. srpen 2015 Sdílet Odesláno 15. srpen 2015 Zdravím, Zrovna jsem se vrátil z Chorvatska a bohužel mě auto po příjezdu do ČR začalo zlobit. Po přeřazení z P na D mi auto celkem hodně škubne. Dělá to při přeřazení z P na D a za jízdy už je všechno v pohodě. Řadí krásně, i když úplně zastavím a rozjedu se tak v pohodě. Moc jsem to ještě netestoval, jelikož jsem zrovna přijel a otestoval to jen na pár odpočívadlech. Ale co jsem zpozoroval už v Maďarsku bylo, že auto neškublo při zařazení z P na D, ale pá puštění brzdy a pomalém rozjezdu, později už jen při přeřazení z P na D, ale při rozjezdu už v pohodě. Někdo sem tu četl od Milhause, že by to mohl být el.silentblok, ale mám strach, že odchází převodovka. Auto má najeto 160 000 km.Olej měněný v 156 000 km, ale bez filtru, jelikož mi bylo řečeno, že by se musela vyjmout celá převodovka. Nemá někdo zkušenosti co by to mohlo opravdu být ? Předem díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 16. srpen 2015 Sdílet Odesláno 16. srpen 2015 Co ti tam dali za olej.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnBE Odesláno 17. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. srpen 2015 Tak se mi na to dival kamarad automechanik a na prvni pohled ( test ) potvrdil, ze je to silentblok motoru. Rikal ze spodni je v haji a doporucuje vymenit i horni pravy,levy. Ten spodni mi lame hlavu. Nemel jsem to na rampe tak nevim, ktery presne mam koupit. Nasel jsem dva za uplne jine ceny, ktere uplne jinak vypadaji. http://www.granex.cz/autodily/peugeot/508/2.0-hdi-120kw/motor/zaveseni-motoru?tecDocProductId=233445 http://aukro.cz/show_item.php?item=5583463299&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_content=&utm_campaign=Google%20Shopping%20|%20GMC Byl by mi nekdo prosim ochotny rici, ktery znich je ten pravy ? Mam 2.0HDi 120kw automat, klidne napisu VIN do SZ. Dekuji moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin__ Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Ahoj, začalo mi to taky dělat, nebo spíš to dělá čím dál víc a všiml jsem si toho. Jak jsi to vyřešil? Výměna silentbloku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Mně se zase občas stane, že při zařazení D nebo R z Nka se ozve někde zespodu auta (těžko ale přesně z místa řidiče lokalizovat zdroj zvuku) taková tlumená rezonance, není to ale zvuk kov na kov, ale spíš takovej měkkej "plastovej" zvuk jako prdnutí . Tenhle tejden bylo auto v autorizáku s jinejma drobnostma a údajně byl uvolněný nějaký kryt výfuku, kterej upevnili, ale dělá to stále. Není to ovšem při každým zařazení, ale jen semtam. Najeto cca 155 tis. km, olej zatím neměněn, ale je to v dohledný době v plánu. Nesetkal se s tím už někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Neporadím, ale zeptám se proč řadíš "N"? , to jsem tam měl snad 2x za několik let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin__ Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 A jak teda řadíš z "P" na "D"??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Neznamená, že když "rychle" projedeš voličem přes tyto pozice, že je tam ta převodovka taky pruběžně řadí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 (upraveno) před 1 hodinou, Agrafik napsal: Neporadím, ale zeptám se proč řadíš "N"? , to jsem tam měl snad 2x za několik let. Jak psal Martin__, když je mezi R a D to N, tak vždycky musíš na R nebo D řadit z N. Myslím, že to nebylo tak těžký pochopit. Upraveno 24. únor 2017 uživatelem Hodo65 překlep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Když myslíš, že ti tam převodovka z parkovací polohy řadí zpátečku, pak hned neutrál a nakonec jízdu dopředu. A když z D parkuješ auto, tak zase neutrál, zpátečku a nakonec parkování. Nebo, že bych to předtím napsal nesrozumitelně? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Asi nemá smysl to tu hnojit touhle debatou, takže kdyby měl někdo něco k mýmu dotazu, budu rád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 155 t km a neměněn olej v převodovce? Se potom div že ti dělá zvuky.....a na kecy od výrobce že je olej doživotní bych se fakt vysral...... 60 t km a musí ven. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Ono je ta debata docela k věci, protože je rozdíl, jestli ti to dělá při tom, když je tam opravdu zařazeno "N", nebo ne. Z dotazu jsem pochopil, že tam máš N a po nějaké době tam dáš rychlost. Dělá to za každé teploty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Já to s cca 150 tisíci km koupil a výměnu určitě budu v dohledný době nechávat dělat, jak jsem psal. Nejsem si ale jistej, zda to bude jen olejem, protože auto přítelkyně (508, 2,0 HDI, 120 kW), který jsem kupoval o měsíc později s obdobným nájezdem, nic podobnýho nedělá a dle servisky (oboje kupováno v ČR, autorizák) se tam olej v AT určitě taky neměnil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Otázka, jestli je to porovnatelné. U GT se předpokládá jiný styl jízdy a přenosová schopnost převodovky je na hraně max. toč. momentu motoru. A pokud to nedělá nic jiného. Neškube, nekope, nepřehřívá se... tak bych z toho moc obavu neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 24. únor 2017 Sdílet Odesláno 24. únor 2017 Díky za info. Snažil jsem se vypozorovat, jestli se to neprojevuje v souvisloti s nějakejma podmínkama, ale na nic jsem nepřišel, naprosto bez souvislosti s venkovní teplotou, délkou jízdy, prostě nic. Dělá to naprosto nahodile a opravdu jen občas, někdy ihned po nastartování motoru a zařazení, jindy zase třebas při dojezdu a přesunu voliče do P. Převodovka jinak řadí naprosto hladce bez žádných nežádoucích projevů, proto mi to vrtá hlavou. Ale zrovna dneska večer, když jsem odjížděl od klienta směrem k domovu, tak se ten divnej zvuk ozval ihned po nastartování motoru, takže tam žádná souvislosti s převodovkou možná ani bejt nemusí. K tomuto názoru se začínám přiklánět i proto, že jsem několikrát lehce sešlápnul plyn a pustil a ten zvuk se krátce ozval při spadnutí otáček do volnoběhu . Taky mi přijde divný, že ten motor se celej dost klepe, ale to může být taky tím, že jsem 30 let jezdil jen s benzínem a tohle je můj první dehet . Jak jsem koukal do serviceboxu, je tam kromě běžnejch silentbloků ještě nějakej tlumič rezonancí, což vůbec netuším, co je, takže i to by nakonec mohl bejt možnej zdroj problému. No nic, zkusím to příští tejden nacpat svýmu servisákovi, ať zkusí zjistit zdroj tý rezonance a pokud se mu to povede, budu snad moudřejší. Kdyžtak sem pak dám info, i kdyby to nemělo nakonec souvislost s původním dotazem. Olej v převodovce jinak nechám samozřejmě vyměnit, pro klid duše . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maraaa Odesláno 1. březen 2017 Sdílet Odesláno 1. březen 2017 Ahoj, pokud to dělá při padání otáček, mohl by to být tento problém s vibracemi sacího potrubí, je to známý problém - TSB (Technical Service Bulletin) číslo A2AW011GQ0. Já teda mám 2.0 HDI 120kW, ale je možný, že stejný problém se týká i 2.2 HDI, jsou to podobné motory. Viz moje příspěvky v tomto tématu: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maraaa Odesláno 1. březen 2017 Sdílet Odesláno 1. březen 2017 Co se týče klepání motoru, tak pokud je to hlavně při stání při zařazeném D (a při přeřazení do P nebo N se motor uklidní), tak mi to dělá taky. Je to asi tím, že při zařazeném D převodovka klade odpor, motor tlačí do hydrodynamického měniče, takže je motor trochu výkonově namáhán a klepe se. Je to pravděpodobně i jeden z důvodů, proč to dost žere ve městě, kde se často stojí na semaforech/kolonách se zařazeným D. Ale to je asi vlastnost všech převodovek s hydrodynamickým měničem. Za jízdy se motor u mě neklepe... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hodo65 Odesláno 2. březen 2017 Sdílet Odesláno 2. březen 2017 Díky za nakopnutí s tím sacím potrubím, charakter zvuku by tomu docela odpovídal, zvuk je opravdu spíš plastovej než kov na kov. Zatím se mi auto nepovedlo servisákovi nacpat (bohužel ti, co za něco stojej, maj práce hodně), ale zkusím ho tímhle směrem navigovat. Pokud by to bylo opravdu ono, bylo by to v pohodě, mám ale obavu, jestli to nebude něco horšího . Budu si držet palce . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.