krtek 2 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 (upraveno) SB mi ukazuje 4.40 eur nieco okolo 100kc z druhovyroby ho zozenies za tretinovy cenu Upraveno 19. duben 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 19. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2016 objednáno 136kč.... nějaký typ na sundání sání ? nikdy sem to nedělal... snad si stím nějak poradím.... nové těsnění by jste dali na sucho nebo ho ještě pomázli nějakým mototmelem ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 Jo je to 40-100kc, co je za výrobce to origo Peugeot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 (upraveno) zbytocne love ,staci z druhovyroby viktor reinz alebo corteco kvalitne tesnenia a kupis do 2 euri tesnenie nemasti ,ked dojde papierove tak mozes maznut trochu ked klingeritove tak na sucho Upraveno 19. duben 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 Tipl bych ze bude muset dolu i výfukové s turbem. Utrhas stefty a bude to. Nebo vytočit stefty u sacího aby šlo ven. Tím te nechci strasit ale jen tak to asi nebude. Kouknu zítra do servisního manuálu a písnu jestli chceš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 19. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2016 výrobce zatím nevím dorazit by mělo ve čtvrtek. Jinak cena je stejná jako u druhovýroby co jsem koukal na APMku. Ineverexist to by bylo super kdybys o tom něco našel... no v případě že by museli dolů svody tak nech se do toho asi nepouštěl ... protože z těch šteftů mam velkej strach. u sání to ještě půjde ale ty vyfukové jsou na tom odost hůře... ale myslím že by asi vyfukové dolů nemuseli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 20. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2016 tak sem si dnes vzal auto na díru a asi to vzdávám..... k těm svodům se pomalu nedá dostat.... viděl sem asi na dva šrouby :/ takže na servisáka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 20. duben 2016 Sdílet Odesláno 20. duben 2016 Koukal jsem do knihy, pisou nejprve sundat výfukové potrubí a pak sací. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 20. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. duben 2016 asi se do toho pouštět nebudu... ale i tak myslíte že je lepší je zkusit povolit ze spodu nebo zvrchu přístup je naprosto šíleny.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 20. duben 2016 Sdílet Odesláno 20. duben 2016 a co povolit pravy silenblok a motor popustit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 2. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2016 Výměna tesnění mi byla rozmluvena... prý by to nemělo mít vliv... podle chování prý jde oproblém naftového rázu.... ale už fakt nevím.... začnám být dost zklamany .... už nevím kde hledat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 a to akoze ked to fuci cez tesnenie mas to nechat tak? no super rada nic v zlom Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 3. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2016 No pry aby se to vyplatilo tak bych musel třeba měnit i turbo.... že pomer cena dílu vs práce je nerentabilní .... a že to můj problém nejspíš nevyřeší ... každopadně jsem tedy jestě včera vyndal podavací čerpadlo a vyčistil sítko... zasrané bylo slušně ale zase né až tak kriticky.... po tom nasledovala testovací jízda... klasický placebo efekt ( jo ted to jede jako kráva ) však problém stejně přetrvává....docela zvažuji že si někde seženu druhou jednotku abych vyloučil další možnost.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 12. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2016 Tak se mi podařilo trhlinu úspěšně zalepit.... dojem z testovaní je takový... že když auto zabere, je to po zalepení citelně lepší ... je vidět že turbo tlačí o poznání lépe.... ale naše stará znám závada... že se občas stane to že auto nezabare a neakceleruje .... je tady pořád.... a mam takový dojem že je to snad ještě markatnější a častější.... už mi také někdo říkal jestli se nemohlo stát to že by skočili rozvody.... ale to mi příjde že by to nejelo pořád. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chilliluk Odesláno 15. květen 2016 Sdílet Odesláno 15. květen 2016 Já se omlouvám za vaření z vody, ale snažím se pomoct ...turbo tedy po podřazení zabere, až když se motor dobelhá do určitých otáček...to mi připadá, že by to logicky mělo být nějaké čidlo nebo snímač (nebo něco takového), co říká turbu, že má zabrat...prostě pokud se neděje nic a pak je skokově najednou zase vše v pořádku, připadá mi, že chyba je v něčem, co podává informaci jednotce, že už má turbo zabrat...nebo přímo jednotka...a nebo je třeba někde netěsnost a tím dochází ke zkreslení informací pro nějaké čidlo, které pak nepodá informaci dost brzy...prostě je to složitý...a teď čekám chytráky, co mě budou kamenovat za filozofování...ale ona někdy taková teoretická úvaha ledacos vyjasní.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 27. červenec 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2016 (upraveno) V 15. 5. 2016 at 22:43, Chilliluk napsal: Já se omlouvám za vaření z vody, ale snažím se pomoct ...turbo tedy po podřazení zabere, až když se motor dobelhá do určitých otáček...to mi připadá, že by to logicky mělo být nějaké čidlo nebo snímač (nebo něco takového), co říká turbu, že má zabrat...prostě pokud se neděje nic a pak je skokově najednou zase vše v pořádku, připadá mi, že chyba je v něčem, co podává informaci jednotce, že už má turbo zabrat...nebo přímo jednotka...a nebo je třeba někde netěsnost a tím dochází ke zkreslení informací pro nějaké čidlo, které pak nepodá informaci dost brzy...prostě je to složitý...a teď čekám chytráky, co mě budou kamenovat za filozofování...ale ona někdy taková teoretická úvaha ledacos vyjasní.. Naopak kámo máš na to stejný názor jako já... já už taky prostě nevím kde hledat .... asi to vezmu do servisu do Kel jestli nezjistí kde je chyba. A nebo zkusím ještě vyšroubovat čilo tlaku nafty ... někdy tam jsou prý piliny a dělá to problémy jinak pokud má někdo nějaké nové poznatky určitě pište.... Popřípadě kdyby měl někdo na půjčení ozkoušenou váhu vzduchu ( Mělník-Praha ) Upraveno 27. červenec 2016 uživatelem Ratchet Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 15. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2016 Takže s konečnou platností můžu oznamit, že první diagnoza byla ta správná a auto nejelo kvůli špatné váze vzduchu. Ted jsem namontoval novou vahu od VDO a auto jede jak má a po tém roce a půl zlobení je to opravdu obrovský rozdíl autu se vratil spodek a jeho celková pružnost. Poznato to bylo už na volnoběhu, kdy auto úplně jinak reagovalo na plyn a chtělo se mu do otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 17. září 2016 Sdílet Odesláno 17. září 2016 Tak to gratuluju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.