Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 406 HDI občas nezabírá turbo...


Ratchet

Recommended Posts

výrobce zatím nevím  dorazit by mělo  ve čtvrtek. Jinak cena je stejná jako u  druhovýroby co jsem koukal na APMku. Ineverexist   to by bylo super kdybys o tom něco našel... no v případě že  by museli dolů svody tak nech  se do toho asi nepouštěl ... protože z těch šteftů mam velkej strach.  u sání to ještě půjde ale ty vyfukové jsou na tom odost hůře... ale myslím že by asi  vyfukové dolů nemuseli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

No pry aby se to vyplatilo tak bych musel třeba měnit i turbo....     že pomer cena dílu vs práce je nerentabilní .... a že to můj problém nejspíš nevyřeší ...  každopadně  jsem tedy jestě včera vyndal podavací čerpadlo a vyčistil sítko... zasrané bylo  slušně ale  zase  né  až tak kriticky.... po tom nasledovala testovací jízda... klasický placebo efekt ( jo ted to jede jako kráva :D ) však problém stejně přetrvává....docela zvažuji že si někde seženu druhou jednotku abych vyloučil další možnost....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak se mi podařilo trhlinu  úspěšně zalepit....    dojem z testovaní je takový... že  když auto zabere, je to  po zalepení  citelně lepší ... je vidět že turbo tlačí o poznání lépe.... ale naše stará znám  závada... že se občas stane  to že auto   nezabare a neakceleruje ....  je tady pořád.... a mam takový dojem že je to snad ještě markatnější a častější....

 

už mi také někdo říkal jestli se nemohlo stát to že by skočili rozvody.... ale to mi příjde že by to nejelo pořád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já se omlouvám za vaření z vody, ale snažím se pomoct  :myslim   ...turbo tedy po podřazení zabere, až když se motor dobelhá do určitých otáček...to mi připadá, že by to logicky mělo být nějaké čidlo nebo snímač (nebo něco takového), co říká turbu, že má zabrat...prostě pokud se neděje nic a pak je skokově najednou zase  vše v pořádku, připadá mi, že chyba je v něčem, co podává informaci jednotce, že už má turbo zabrat...nebo přímo jednotka...a nebo je třeba někde netěsnost a tím dochází ke zkreslení informací pro nějaké čidlo, které pak nepodá informaci dost brzy...prostě je to složitý...a teď čekám chytráky, co mě budou kamenovat za filozofování...ale ona někdy taková teoretická úvaha ledacos vyjasní..  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
V 15. 5. 2016 at 22:43, Chilliluk napsal:

Já se omlouvám za vaření z vody, ale snažím se pomoct  :myslim   ...turbo tedy po podřazení zabere, až když se motor dobelhá do určitých otáček...to mi připadá, že by to logicky mělo být nějaké čidlo nebo snímač (nebo něco takového), co říká turbu, že má zabrat...prostě pokud se neděje nic a pak je skokově najednou zase  vše v pořádku, připadá mi, že chyba je v něčem, co podává informaci jednotce, že už má turbo zabrat...nebo přímo jednotka...a nebo je třeba někde netěsnost a tím dochází ke zkreslení informací pro nějaké čidlo, které pak nepodá informaci dost brzy...prostě je to složitý...a teď čekám chytráky, co mě budou kamenovat za filozofování...ale ona někdy taková teoretická úvaha ledacos vyjasní..  

Naopak kámo ;) máš na to stejný  názor jako já... :)  já už taky prostě nevím kde hledat  ....  asi to vezmu do servisu do Kel jestli  nezjistí kde je chyba. A nebo zkusím  ještě vyšroubovat čilo tlaku nafty ... někdy tam jsou prý piliny  a dělá to problémy :(  jinak  pokud má někdo nějaké nové poznatky  určitě pište....  Popřípadě kdyby měl někdo na půjčení  ozkoušenou váhu vzduchu  ( Mělník-Praha )

Upraveno uživatelem Ratchet
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Takže s konečnou platností  můžu oznamit, že první diagnoza byla ta správná a auto nejelo kvůli špatné váze vzduchu. Ted jsem namontoval novou vahu od VDO a auto jede jak má a po tém roce a půl zlobení je to opravdu  obrovský rozdíl autu se vratil spodek a jeho celková pružnost. Poznato to bylo už na volnoběhu, kdy auto úplně jinak reagovalo na plyn a chtělo se mu do otáček.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...