Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Netočí sa sahara P406


misho.1709

Recommended Posts

Zdravim,

vopred sa ospravedlnujem, ak tu je uz podobna tema, ale som v praci a na mobile...

Teraz k veci. Vybral som sa autom do prace, mimo obce vsetko v poriadku, akurat sa dvihla teplota oleja kvoli tomu teplu, co som bral za normalnu vec. Prisiel som do mesta, stal som dlhsie pre semaforom a zrazu pozeram rucicka vody pred cervenym polom. Rozbehol som sa, isiel som cca 50-60, teplota klesla na cca 90-100. Kedď som zastavil alebo spomalil, tak teplota zase stupla. Kym som zaparkoval zacala blikat stopka a rucicka trochu v cervenom poli. Sahara sa netoci.

Vie niekto poradit co to bude alebo na co sa pozriet ako prve? Termostat, sahara, tesnenie?

Auto v podpise.

Dakujem

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spri STOPCe by se mela Sahara nouzove roztocit, zkus ji zapojit naprimo jestli vůbec funguje a pak hledej od Sahary k relatkum kam az jde proud. Nejspíš ti nejde první, druhy a ani nouzový chod Sahary.

S tím přehříváním těžko říct kde začít, tak třeba zasekla termostat? Je třeba zkusit hadice k chladici při tom prehratem motoru, jestli jsou horké studené, chladič horky studený?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Inak predvcerom som postrehol take mensie chvenie/vibracie, ked som stal na mieste a mal zapnutu klimu, nepacilo sa mi to, lebo viem, ze to inak nerobilo. Nebude to mat nejaky suvis, treba sahara?

 

Inak termostat vymenim, saharu zapojime napriamo. 

 

Chladic bol cely horuci,hadice tiez

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mel treba prepalene tepelné pojistky na odporech Sahary tech pro první a druhou rychlost. Podle me než hledat relatka by mel prvně zkusit Saharu na primo jestli vůbec funguje motor.

Divný je ze mu jde klima když se natočí Sahara.

Hadice pokud jsou obě horké i chladič tak to vypadá ze chladivo cirkuluje a tím pádem by mel byt termostat OK.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zajtra sa na to pozrieme lepšie a dám vedieť. Ak by niekto disponoval nejakými znalosťami, materiálmi (hodnotami) alebo postupom ako na to, tak by som to uvítal.

Inak klíma sa zapla, len keď sa zohriala voda, tak to už samozrejme nechladilo. Sahara sa nezapne vôbec, ani keď zapnem klímu

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže podarilo sa nám mimo auta spojazdniť ventilátor, dali sme ho naspäť, na sekundu sa roztočil a odvtedy už nejde. Napätie doňho ide, takže je problém vo ventilátore. Skúsim sa s ním ešte trochu pohrať, či sa nespustí, ale vyzerá to na výmenu.

Inak poznatok z dneška. Klíma pri nefunkčnej sahare zopne, ale hneď sa po určitom čase vypne. Je to zjavne preto, lebo zistí, že sa netočí sahara, tak ju radšej vypne.

Ak by mal niekto ventilátor z východného slovenska (najlepšie okolie PO, KE, SK, BJ), tak nech sa mi ozve.

Upraveno uživatelem misho.1709
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

:xvul

no mne je cudne jak pisete ze jak vam stupne teplota napr pod zatazou (v kopci) ja s tym mozem robit co chcem nakladat tomu a nikdy sa mi nepodari to vyhnat nad 90 stupnov(90 drzi jak pribite) aby mi zopla sahara cize ani neviem ci by zopla ak ju bude treba a na mieste to neskusam nechavat na volnobehu lebo spalim pol nadrze pokial by sa to prehrialo

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty mas mux a tam je ventilator iny a ma viac pinov pravdepodobne  neviem ako si ho rozbehol ale neponahlal by som sa s kupov noveho http://www.euro-saturn.sk/produkt.php?kod=68577&sel_druh=14&sel_znacka=PEUGEOT&sel_typ=406&sel_typ2=&sel_palivo=D&sel_prevodovka=M&sel_klima=A&sel_rok_vyroby=2003

 

predpokladam ze asi nemas relatka na stene sahary a ani odpory na jednotlive rychlosti sahary?

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proto jsem psal o MUXu, taky by me zajímalo jak to zapojit naprimo, ale říkal jsi ze jsi to zkusil.

S tou teplotou ma krtek pravdu, ten motor se jen tak neprehreje, proto jsem psal o termostaru a hasicích k chladicí. Měly by byt přibližně stejně teple pokud funguje termostat, rozdíl cca 5 stupňů horní od spodní což rukama skoro nepoznas takže stejně teple. Krtek 2 ta Sahara na první chod nemusí byt nutné slyšet do auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no kebyze sa dostanes na uhliky tak das napriamo ale predtym je este nejaka elektronika a to je uplne nieco ine ako starsie hdi s dvojpinovou saharou kludne moze byt v prrdeli ta elektronika na sahare,tipnul by som si ze ta elektronika je nahrada za tie relatka a odpory ako boli v starsich verziach

 

Krtek 2 ta Sahara na první chod nemusí byt nutné slyšet do auta. 

 

tomu rozumiem ale ked drzi 90 nemadovod sa spinat ci?

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...