Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407 Coupe alesv


alesv

Recommended Posts

Tak jsem si nafotil pár fotek své 407 Coupe a přidávám sem na fórum. Sice to je Coupe ale taky 407 a doufám, že to sem patří.

 
Moje 407 je dovezena z Francie a je v provozu od srpna 2007. Doteď má na tachometru cca 142 tisíc. Tato 407 má mít průměrnou spotřebu dle TP 9.2 L/100 a dá se říct, že tak jezdí. Když jezdím klidně, tak jezdí i za míň, nicméně průměr se vždy při natankování srovná na těch 9.2.
 
Tato 407 je 2.2 benzín a výbava zahrnuje 18" kola Galaxie, natáčecí xenony, přední a zadní couvací senzory, naklápěcí zrcátka při parkování, kožený interiér Lama Grey, koženou palubku, elektrická a vyhřívaná sedadla s pamětí, elektrický sloupek řízení, JBL aparaturu, rádio RT4 s navigací. Vše je původní a funkční.
 
Po koupi jsem vyměnil komplet přední i zadní brzdy (přední jsou Mtec a desky Mintex a zadní ATE včetně desek), nechal udělat rozvody včetně vodní pumpy, vyměnil olej a všechny filtry, svíčky. 
Auto po koupi hlásilo problémy s bohatostí směsi a po výměně baterie, lambda sondy a nějakého čidla (teploty chladící kapaliny), se problém už dále nevyskytl. Možná taky pomohlo pročištění škrtící klapky. Tohle dělalo jen v zimě, od té doby je vše v pohodě. Možná trochu více peněz a investice na začátek ale dá se říct, že auto je teď spolehlivé.
Dále jsem si přidal USB kabel do RT4, abych mohl poslouchat MP3 z flashky a taky update map je s tím daleko rychlejší.
Momentálně po opravě laku na předním nárazníku (oděrky). 
Vnitřek auta vypadá velice zachovale a oproti 407 SW, kterou mám v 2.2 HDi, je nezvykle tichý a nerozvrzaný. 
V kombinaci s benzínem je to daleko tišší vůz, hlavně ty vibrace motoru jsou opravdu u HDi cítit. Tohle auto mi přijde, že když jezdíte v nižších otáčkách, prostě motor nemá :-)
Nevím, jestli má Coupe podvozek shodný s 407, ale přijde mi to tvrdší a celkově daleko pevnější než 2 407 co jsem doposud měl. 
 
Plánuju dát na zadní okno a zadní boční fólie, jen nevím jestli to design nepokazí. Co myslíte? 
 
alesv

post-24715-0-81269400-1438681300_thumb.j

post-24715-0-71653000-1438681317_thumb.j

post-24715-0-35826700-1438681327_thumb.j

post-24715-0-49896300-1438681334_thumb.j

post-24715-0-82918300-1438681342_thumb.j

post-24715-0-36295700-1438681351_thumb.j

post-24715-0-20470900-1438681364_thumb.j

post-24715-0-25923800-1438681378_thumb.j

post-24715-0-55924100-1438681392_thumb.j

post-24715-0-91908800-1438681420_thumb.j

Upraveno uživatelem alesv
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zavidim kolecka a vybavu hlavne navi, naklapeni zrcatek a predni parkovacky :)  Jinak ja s 2,2 v sedanu take jezdim za 9,2 a coupe je tezsi, tak to mas jeste OK spotrebu. A mas recht - cca do 3.000 rpm a tom motoru clovek nevi :D  Za to od 3 do omezovace je to :mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kolik má sedan? Tohle má tuším 1600 Kg. Byl jsem zvyklý jen na naftu, ale benzín mě baví. Nemá to sice takové koule jako to biturbo v SW, ale lenivé to taky není. Pravda, pod 3000 otáček to je bez výkonu, ten se děje dál u 4 a víc. Zrcátka a naklápění je užitečná věc. Tohle si pochvaluju. Skvělé jsou i sedadla. Sedí se v nich parádně. Hned bych je dal i do SW  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@ Wikipedia.org :)  :

 

1555kg (2.2 petrol sedan Man)
1580kg (2.0 diesel sedan Man)
1591kg (2.2 petrol sedan Auto)
1616kg (2.0 diesel sedan Auto)
1646kg (2.2 petrol wagon Auto)
1660kg (3.0 petrol sedan Auto)
1671kg (2.0 diesel wagon Auto)
1715kg (3.0 petrol wagon Auto)
1600kg (2.2 petrol coupe)
1712kg (3.0 petrol coupe)
Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

LukyVes 3.0 bude asi velka paráda. Moc se jich na prodej neobjevuje. Zajímalo by mě jak jede. Tohle by Ti mohlo stačit. Oproti 1.6 HDi je to rozdíl. Měl sem ji, tak to můžu porovnat. Servis a provoz 3.0 bude asi trochu dražší než Tvá 1.6 nebo tato 2.2.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Krásná. Super výbava. Dokonce máš stejný ročník jako já, tedy 8/2007. A jak jede 3.0 V6 s manuálem? Já si nestěžuju  ;). Mám srovnání srovnání, jelikož kamarád má stejné auto jako ty. V6 jede lépe všude, okoření to krásným zvukem. Spotřeba se mi ustálila na 10l / 100km. Ale v čem má navrch V6 je AMVAR podvozek s elektronicky řízenými tlumiči. V režimu komfort je plavnější a lepé tlumí než klasické. Naopak ve sportu je výrazně tužší na na dálnici tolik neplave.

 

Jo a jestli je 2.2 16V tichá na volnoběh, tak u V6 budeš kontrolovat zda motor běží, jen to šumí někde vpředu...

 

Za mě folie ne, origo je krásná!

 

Ať ti kupé dělá jen radost  :papa

Upraveno uživatelem Petrikj
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Věřím, že 3.0 V6 jede daleko lépe všude. Coupe je docela těžké a 2.2 je na spodní hranici výkonu k takovému autu. Přece jen mít rezervu ve výkonu je užitečné. AMVAR je určitě super. Rád bych se někdy projel s 3.0 V6, abych si udělal obrázek. Nešlo by to někdy v Praze? Sice tam často nejezdím ale jak budu, čas bych si našel.

 

Fólie sem zatím nedal. A možná ani nebudou.

 

Dík, zatím mi radost dělá a vozím se rád.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Tak mám malou novinku na dveřich u řidiče. Před domem jsem nakládal věci do auta a naráz vidím, jak nezabržděný VW od majitele obchodu u nás v domě pomalu jede směrem na mé auto. Stačil jsem akorát zavřít dveře, jinak by to dostaly napřímo. Pak už jsem mlčky pozoroval, jak se VW zastavilo o mé dveře. Plech je promáčklý, není to ani odřené, nicméně to bude potřeba opravit. Nevím jestli to půjde vytáhnout PDR. Nebo si mám nechat koupit nové dveře? 

post-24715-0-28281000-1452453275_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Koupil jsem si K&N vzducháč, spíše ze zvědavosti, jestli to nějak pomůže nebo vylepší Coupe motoricky. Žádný tuning to není, nicméně mám pocit, že auto na 1 a 2 lépe akceleruje. S původním tuším Mann fitrem to mělo takový nepravidelný a "hrubý chod" po startu. Teď to vrní po nastartování pravidelně

Žádný další "nárust" výkonu jsem nezaznamenal. Možná to je o nějaké procento motoricky hlučnější. Ale jen o málo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky jsem tam,mel K&N ale ted je tam otevreny sani ... Jede to plusminus stejne ale když tomu nalozis rve to jak protrzeny :D Mrkni u me ve vlakne ...

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 3 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...