Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jezdit na MOL?


Veverka

Recommended Posts

Ode dneška je Agip na MOL. Což mě mrzí, protože posledních 7 let jsem ke vší své spokojenosti jezdil na Agip DieselTECH. Žádné dodatečné přísady jsem nepoužíval.

 

Předpokládám, že MOL tuhle naftu mít nebude, nejspíš nějakou "svoji". A co jsem se dočetl, MOL bere od Slovnaftu. Jenže jsem laik. Takže máte někdo dlouhodobější zkušenosti s palivy MOL/Slovnaft? Nebo doporučíte jinou značku (aditivované) nafty - OMV, Benzina, EuroOil?

 

Byla tu sice témata typu "Jakou naftu/kde tankujete?" nebo "Přísady do nafty ano/ne" atd., ale poslední aktualizaci jednoho z těch vláken jsem našel z prosince 2013 a kostlivce se mi vytahovat nechtělo, nebo´T se logicky nedotýká MOLu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neptám se na příslušnost ke skupině, ale na konkrétní naftu ;)  Nepředpokládám, že MOL by dál dával DieselTECH a pokud by tu značku dál používal, že by to byla ta samá nafta jako dosud pod "Agip/Eni" :papa

Upraveno uživatelem Veverka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to slovnaft. A ted otazka, opravdu si myslite, ze agip mel "lepsi" naftu nez shell treba? Vzdyt vsichni berou to same a max to nekdo naredi vic ci min... vse ostatni je jen marketing.......

mel jsem lukoil v HoPo a spokojenost, ted je tam Mol, cena vyssi, tak jezdim zase ke globusu a nebo na Ono do Sukorad..... auto motorka, pila, sekacka, vsechno zije a papa prevazne ono :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

přes 20 let jezdím na naftu ze superhyper, taky co kde příjde pod ruku :) , na Shell jsem zatím nebyl, jednou OMV myslím--a ještě se mi nestalo, že bych měl problémy s naftou, ale možná to jednou příjde...,jo--poslední roky přidávám poctivě VIF

 

edit-- kecám, na šelce jsem někde venku tankoval, bo nebylo zbytí..., ale v česku platí, co jsem napsal ;)

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky