Veverka Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Ode dneška je Agip na MOL. Což mě mrzí, protože posledních 7 let jsem ke vší své spokojenosti jezdil na Agip DieselTECH. Žádné dodatečné přísady jsem nepoužíval. Předpokládám, že MOL tuhle naftu mít nebude, nejspíš nějakou "svoji". A co jsem se dočetl, MOL bere od Slovnaftu. Jenže jsem laik. Takže máte někdo dlouhodobější zkušenosti s palivy MOL/Slovnaft? Nebo doporučíte jinou značku (aditivované) nafty - OMV, Benzina, EuroOil? Byla tu sice témata typu "Jakou naftu/kde tankujete?" nebo "Přísady do nafty ano/ne" atd., ale poslední aktualizaci jednoho z těch vláken jsem našel z prosince 2013 a kostlivce se mi vytahovat nechtělo, nebo´T se logicky nedotýká MOLu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 (upraveno) lukoil, agip a papoil patří pod MOL. Některé jsou už přemalovány. Nevím jak teď, ale v minulosti byla nafta od Slovnaftu dobrá. Upraveno 1. srpen 2015 uživatelem Laďa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 nejezdím namol, ale nějaké ty volty v krvi mám, řídím pak jistěji... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 1. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 (upraveno) Neptám se na příslušnost ke skupině, ale na konkrétní naftu Nepředpokládám, že MOL by dál dával DieselTECH a pokud by tu značku dál používal, že by to byla ta samá nafta jako dosud pod "Agip/Eni" Upraveno 1. srpen 2015 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 je to slovnaft. A ted otazka, opravdu si myslite, ze agip mel "lepsi" naftu nez shell treba? Vzdyt vsichni berou to same a max to nekdo naredi vic ci min... vse ostatni je jen marketing....... mel jsem lukoil v HoPo a spokojenost, ted je tam Mol, cena vyssi, tak jezdim zase ke globusu a nebo na Ono do Sukorad..... auto motorka, pila, sekacka, vsechno zije a papa prevazne ono Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 (upraveno) přes 20 let jezdím na naftu ze superhyper, taky co kde příjde pod ruku , na Shell jsem zatím nebyl, jednou OMV myslím--a ještě se mi nestalo, že bych měl problémy s naftou, ale možná to jednou příjde...,jo--poslední roky přidávám poctivě VIF edit-- kecám, na šelce jsem někde venku tankoval, bo nebylo zbytí..., ale v česku platí, co jsem napsal Upraveno 2. srpen 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 1. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 (upraveno) Já právě nevím, nakolik a které nafty jsou reálně jiné. Pravda je, že pocitově trochu lepší projev jsem měl u Agipu (DieselTECH) než u Benziny (nikoliv však VERVA). Asi dvakrát jsem tankoval u Shell (opět jen "standard" naftu) a ničím se to neodlišovalo... Mě jde taky o to, že mám svoje trasy naježděné ze zvyku podle pump Agip, teď už tedy vlastně MOL, a otázka je, co u nich vlastně natankuju A právě že VIF nebo jiná aditiva jsem doposud nedával. Upraveno 1. srpen 2015 uživatelem Veverka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 I přes VIF mi nafta od Benziny dvakrát ucpala palivový filtr (odnesl to i DRV ventil). Poté jsem přešel k EuroOilu, asi už 3 roky tam beru. Údajně je nafta bez biosložky (není žlutá, je modrozelená), ale stále přidávám VIF. Pokud však jde o výkon, nemohu sloužit. Při mém stylu jízdy to nedokážu posoudit. Osobně bych se toho Slovnaftu nebál a premiovému palivu moc nevěřím... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Scratch Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 ja treba natankoval shell na tridvorske v koline a octavia jednickova sla okamzite do nouzaku a pak mi kamarad rekl, ze majitelem pumpy je jejich firma Spel, a at uz tam nikdy jindy pro naftu nejezdim. tankoval jsem do firemnich Agip nebo shell nebo i omv a dalsi premiovejsi znacky ale jen kvuli tomu, ze si to jejich provozovatel pral...... ale kdyz vidim na Onu v Sukoradech stat A8, GL, ML, 730 a dalsi premiovy kary, dokonce tam tankujou i Alfisti..... tak si rikam, proc ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dusan2 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Slovná je v pohode. Dlhé roky som tam tankoval nikdy som nemal problém ani vó veľkých mrazoch. Evo diesel ( prémiova nafta ) mala u mňa dokazateľne nižšiu spotrebu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
morepower Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Já si myslím, že mnohem víc než na "značce" nafty záleží na konkrétní čerpací stanici. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 U MOL tankuju bezne v Madarsku a vzdy vse O. K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Už jsem to tu psal,soused má nějaký letadlo a přes ty všechny reklamy jim na kvalitu paliva přípis schell nevystaví. takže tam bere vervu. Ják říká ,já to nahoře na pangejt nepostavím. Já beru euro optimal a brával jsem i ten dieseltech,docela byl v testech dobrý a otů na něj mělo 1kč dolů a další 3-4% byly z karty zpět. Ted co jezdím bez dépéhá,tak neřeším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Jen jsem holkám musel dát kartu,aby zlikvidovaly body v eni programu,neměl jsem nikam cestu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Tady se o nich dá počíst. http://molcesko.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 V naftě rozdíl určitě je. Do motorů s rokem výroby do roku tak cca 1995 bych lil asi cokoli, ale do novějších aut mi to přijde jako zbytečné riziko jít jen po ceně. Tady v okolí žádné ONO nemáme, tak to posoudit nedokážu. Ale rozhodně jsem poznal, když jsem tu namachrovanou naftu na místně Shellce natankoval poprvé, ale je fakt, že se nejdnalo o HDI, ty na to možná háklivé nejsou. MOL tu máme, ale důležitější je frančízant, než síť pod kterou vystupuje. Podobné je to s pivem, z pivovaru vyjede v zásadě stejné na všechny světové strany, přesto nechutná v každé hospodě stejně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 1. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Souhlas, není pivo jako Pivo. A hospoda nemusí být Hospoda, i když obě točí Pivo. Takže znova, kterou naftu byste považovali za vhodnou použití (na místo Agip DieselTECH)? Nebo si snad myslíte, že by mohl MOL prodávat DieselTECH? Já tedy ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Na nájemci pumpy záleží ale zas ne tolik protože všechno co je kolem phm si mateřská firma hlídá možná i víc než na sebou provozované pumpě. Podle mě dnes hodně záleží na tom kolik nafty vytočí za den. Jednou na školení jsme se dostali do debaty jak to s tou dnešní naftou je a kluk který dlouhý léta jezdil s kulatýma sajtnama ( cisternou) tvrdí že dnešní nafta z pumpy je skladovatelná max 7-8 týdnů potom začne "kvést" díky ekopřísadám. VIF jí dokáže prodloužit skladovatelnost o cca 2-3 týdny ale musí se přidat do čerstvé. Moc jsem tomuhle nevěřil že se dá skladovat jen v řádu týdnů. Ale otec sháněl do práce do záložních agregátů naftu a jelikož tam mají nějakým předpisem stanoveno že nafta se "vyměňuje" jednou za rok tak se pídil po informacích jak to z naftou je a opravdu se od všech možných dodavatelů dozvěděl v podstatě to samé jak jsem psal výše možná že tam rozdíl byl ale v řádu dnů. Nakonec tam berou naftu od Čepra (Eurooilu) protože oni jsou jediní kdo dokáže dodat legálně naftu bez těch ekosrágor a tudíž ta nafta má podobné vlastnosti jako dříve. Ale jinak si myslím že nafta je stejná na všech pumpách vždyť všichni ji stáčí v Kralupech nebo v Litvínově možná že až v posledním momentě před stočením do tankeru se aditivuje podle receptury té které sítě kam se to poveze. Jediný kdo vozil naftu svoji bylo OMV ale jestli si ji ještě vozí z venku nevím. Takže pokud budeš brát Eurooil tak autu neublížíš. Pokud budeš brát jinde a dodáš VIF tak se taky nic nestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 2. srpen 2015 Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 U omv jsem delal, vzdy to byla nafta z kralup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 2. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 A co to znamená, nafta z Kralup? Dobrá/špatná/stejná jako ostatní, aditivovaná (tzv. prémiová)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.