Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

lpg a p_307


Fanda 2

Recommended Posts

Dobrý den,chtěl bych se zeptat na jednu věc,vlastním P-307 1.6 16V 80 kw,r.v.2004,najeto 147000 km,jezdím na lpg a benzín,a trápí mě tato věc,po nastartování na benzín auto jede úplně normálně,po zahřátí a přepnutí na lpg se mi občas objeví hláška,něco jako,že je něco s katalyzátorem,nebo emisema,nikdy to nestačím přečíst,po vypnutí a znovu nastartování se hláška neobjeví a auto jede úplně normálně jak na benzín tak na lpg.Prosil bych o radu,jestli s tím má někdo zkušenost.Díky moc.F.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přátelé tak jsem konečně tu chybu přečetl je to Antipollution fault,ale objeví se jen při prvním přepnutí z benzínu na lpg,po vypnutí a znovu nastartování se tato chyba již neobjeví ani při přepnutí na lpg,prosím někoho kdo s tím má zkušenost o radu,díky moc.F. 

P-307 1.6 80kw.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tipuji to na ne úplně přesné naladění LPG jednotky. Při přepnutí z benzínu na LPG se nedokáže benzínová jednotka tak rychle zadaptovat na změnu a asi dojde k tomu že jednotka zahlásí bohatou nebo chudou směs, nebo jinou chybu v zapalování, složení směsi apod.. Pokud chybu nehlásí trvale nebo nemáš problémy se studeným startem, tak bych to nechal na návštěvu a naladění v lpg servisu. Před tím ale vymazat dignostikou z řídící jednotky benzínu adaptační hodnoty nebo jet delší trasu jen na benzín.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to možná viděl na hlášku ohledně bohatosti směsi. Mě se stává, že když vyjíždím nádrž na LPG opravdu do "dna" (automatika při prudší akceleraci už přepíná na benzín) tak se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky což si myslím, že je způsobeno chudou směsí. Po natankování plné je to už ok.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Vážení přátelé,konečně se mi to podařilo vyřešit,sice jsem několikrát navštívil servis,kde mi přestavbu prováděli,a i po jejich seřízení se mi chyba ukazovala stále a až po řádné domluvě mi byla vyměněna řídící jednotka na plyn(nedržela v paměti nastavení)a je po problému,auto teď jezdí v pohodě a přepíná se tak jak má.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

sice to neni peugeot
ale u tatkove feldy to bylo klasickym popruhem z bezpecnostniho pasu pridelane k pasove konzole . a videl jsem ze meli v kufru kriz se sroubem kde byla rezerva uchycena
je jedno kde je ale kriz musi byt pevne spojen s karoserii
takze pokud to tvar kufru dovoluje muzes ji mit klidne i na boku

 

nebo si nech u peugeotu zapsat opravnou sadu a rezervu strc do pr**** (garaze)

Upraveno uživatelem Havlicek.Lukas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Samozřejmě že s 307mou můžeš jezdit bez rezervy, jen s opravnou sadou.

Odkazy:

https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Stanoviska-vyrobcu/Stanoviskavyrobcupneu_8.xls.aspx?lang=cs-CZ

 

Upraveno uživatelem Roman Bazi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak rezerva je napevno přimontovaná k Lpg nádrži. Udělal jsem si držák . Celé to je komplet demontovatelné,  jediné co jsem musel trvale provrtat byl koberec v kufru. Rezervu tam ale asi nechá, je pěkně uprostřed a  dělá ten kufr taknějak skladnější. Nic se po kufru  při jízdě nepovaluje. STK jsem absolvoval a technik byl spokojený s mým bastlítkem. Holt kocourkov se nezapře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...