Fanda 2 Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 Dobrý den,chtěl bych se zeptat na jednu věc,vlastním P-307 1.6 16V 80 kw,r.v.2004,najeto 147000 km,jezdím na lpg a benzín,a trápí mě tato věc,po nastartování na benzín auto jede úplně normálně,po zahřátí a přepnutí na lpg se mi občas objeví hláška,něco jako,že je něco s katalyzátorem,nebo emisema,nikdy to nestačím přečíst,po vypnutí a znovu nastartování se hláška neobjeví a auto jede úplně normálně jak na benzín tak na lpg.Prosil bych o radu,jestli s tím má někdo zkušenost.Díky moc.F. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 když ti to jezdí dobře na benzín i plyn, tak to neřeš až bude problém, hlášku si budeš moct přečíst, zůstane napsaná déle Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda 2 Odesláno 30. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 Díky moc za odpověď,budu to sledovat a pak dám vědět. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 jo, tak jsem to myslel, abys odsledoval ten nápis, je důležité vědět, co to píše (dej si angličtinu, pokud ji už nemáš) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda 2 Odesláno 5. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2015 Přátelé tak jsem konečně tu chybu přečetl je to Antipollution fault,ale objeví se jen při prvním přepnutí z benzínu na lpg,po vypnutí a znovu nastartování se tato chyba již neobjeví ani při přepnutí na lpg,prosím někoho kdo s tím má zkušenost o radu,díky moc.F. P-307 1.6 80kw. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 6. srpen 2015 Sdílet Odesláno 6. srpen 2015 Tipuji to na ne úplně přesné naladění LPG jednotky. Při přepnutí z benzínu na LPG se nedokáže benzínová jednotka tak rychle zadaptovat na změnu a asi dojde k tomu že jednotka zahlásí bohatou nebo chudou směs, nebo jinou chybu v zapalování, složení směsi apod.. Pokud chybu nehlásí trvale nebo nemáš problémy se studeným startem, tak bych to nechal na návštěvu a naladění v lpg servisu. Před tím ale vymazat dignostikou z řídící jednotky benzínu adaptační hodnoty nebo jet delší trasu jen na benzín. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda 2 Odesláno 6. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2015 Díky za info.,pak dám vědět,kde byla chyba... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 6. srpen 2015 Sdílet Odesláno 6. srpen 2015 Taky bych to možná viděl na hlášku ohledně bohatosti směsi. Mě se stává, že když vyjíždím nádrž na LPG opravdu do "dna" (automatika při prudší akceleraci už přepíná na benzín) tak se mi rozsvítí kontrolka diagnostiky což si myslím, že je způsobeno chudou směsí. Po natankování plné je to už ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fanda 2 Odesláno 10. listopad 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. listopad 2015 Vážení přátelé,konečně se mi to podařilo vyřešit,sice jsem několikrát navštívil servis,kde mi přestavbu prováděli,a i po jejich seřízení se mi chyba ukazovala stále a až po řádné domluvě mi byla vyměněna řídící jednotka na plyn(nedržela v paměti nastavení)a je po problému,auto teď jezdí v pohodě a přepíná se tak jak má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 12. listopad 2015 Sdílet Odesláno 12. listopad 2015 Podobný problém jsem řešil taky, ale mě to dělalo jen když jsem jel lehkou nohou 1800ot\min a hlásilo to chudou směs. Pomohlo v těchto otáčkách trochu zvednout mapu pro lpg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 Mám dotaz na zdejší plynaře. Jak máte na P307 krátkém vyřešenou rezervu. Právě jsem s bezproblémovým autem dostal stopku na STK pro neupevněnou rezervu. Jinak jsem jezdil bez ní s lepící sadou. Teď musím nějak dobastlit upevnění. Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 (upraveno) sice to neni peugeot ale u tatkove feldy to bylo klasickym popruhem z bezpecnostniho pasu pridelane k pasove konzole . a videl jsem ze meli v kufru kriz se sroubem kde byla rezerva uchycena je jedno kde je ale kriz musi byt pevne spojen s karoserii takze pokud to tvar kufru dovoluje muzes ji mit klidne i na boku nebo si nech u peugeotu zapsat opravnou sadu a rezervu strc do pr**** (garaze) Upraveno 26. září 2017 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 26. září 2017 Sdílet Odesláno 26. září 2017 307 není homologovaný pro opravnou sadu. proto se ptám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman Bazi Odesláno 27. září 2017 Sdílet Odesláno 27. září 2017 (upraveno) Samozřejmě že s 307mou můžeš jezdit bez rezervy, jen s opravnou sadou. Odkazy: https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Silnicni-doprava/Schvalovani-vozidel/Stanoviska-vyrobcu/Stanoviskavyrobcupneu_8.xls.aspx?lang=cs-CZ Upraveno 27. září 2017 uživatelem Roman Bazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 27. září 2017 Sdílet Odesláno 27. září 2017 Tak potom byl ten na STK pitomec a já jsem měl zase smůlu. Protože jsem sebou měl i opravnou sadu. Mudrlant, že to musím mít v TP, jinak upevněnou rezervu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 28. září 2017 Sdílet Odesláno 28. září 2017 To s Tebou teda pěkně vyje... Pravda je, že pokud jsi přijel na STK s rezervou v autě, musíš ji mít upevněnou. Ale jinak stačí opravná sada. Já ji mám v autě od výrobce a v TP ani slovo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Kdyz jedu na stk,lezi normalne v kufru,pokud by nekdo prudil pridelam ji 2racnama k okum v kufru krizem a muzou mi polibit zadecek...jeste ze tu jsou technici v poho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reznaluki Odesláno 29. září 2017 Sdílet Odesláno 29. září 2017 Tak rezerva je napevno přimontovaná k Lpg nádrži. Udělal jsem si držák . Celé to je komplet demontovatelné, jediné co jsem musel trvale provrtat byl koberec v kufru. Rezervu tam ale asi nechá, je pěkně uprostřed a dělá ten kufr taknějak skladnější. Nic se po kufru při jízdě nepovaluje. STK jsem absolvoval a technik byl spokojený s mým bastlítkem. Holt kocourkov se nezapře. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bohumil Odesláno 5. říjen 2017 Sdílet Odesláno 5. říjen 2017 LPG mám v Jeanovi od r. 2012, rezervu volně loženou v kufru, přikrytou žlutým pytlem z barumky,, ale ještě se mi nestalo během tří STK, že by se to technikovi nelíbilo. :-o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.