sidonius1 Odesláno 29. červenec 2015 Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 Chystám se ho koupit. Budu měnit filtr, tak ho naleju přímo do filtru. Auto ve vyšších otáčkách trochu kouří. Nejvíc na trojku ve 3.000 otáčkách. Prý to celkem slušně čistí vstřiky. 2,2HDi 94 kw 302.000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 29. červenec 2015 Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 po 300t km to uz bude troska treba poreparovat, pokial s tym nebolo robene nic... o tec2000 je tu popisane hodne, asi najviac najdes v tomto vlakne. troska pohladaj http://www.peugeot-club.com/topic/64127-postup-jak-napojit-tec2000-na-palivovou-soustavu/?hl=tec2000 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 29. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 po 300t km to uz bude troska treba poreparovat, pokial s tym nebolo robene nic... o tec2000 je tu popisane hodne, asi najviac najdes v tomto vlakne. troska pohladaj http://www.peugeot-club.com/topic/64127-postup-jak-napojit-tec2000-na-palivovou-soustavu/?hl=tec2000 Dík.. mám tam měněné vstřiky před cca 100.000km...Starám se o něj pravidelně jako o vlastní :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 29. červenec 2015 Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 Nalít do filtru nemá smysl, čerpadlo to vytlačí zpátečkou do nádrže. Chce to zapojit na flašku a nechat běžet jen na to, mimo okruh nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. červenec 2015 Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 Prohnal jsem to starým komůrkáčem a trochu to znát bylo (zvýšili se volnoběžné otáčky a malinko se zklidnil chod motoru).... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sidonius1 Odesláno 1. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 (upraveno) Tak jsem vyjel cca půl rezervy. Nalil jsem TEC-2000 do filtru (na ty hadičky bych to asi nedal) nechal jsem francouzký vůz kašlat na volnoběh cca20min. Byl jsem k tomu celkem skeptický... Z veku se mi zdálo, že skoro žádná změna. Když jsem sedl dovnitř, motor o hodně tišší a kultivovanější chod i v otáčkách kolem 3-4 tisíce. Při zátahu do kopce auto úplně přestalo kouřit, mnohem lepší zátah od spodu a celkově vyšší výkon. Jsem mile překvapen. Staré turbo začínalo žrát olej, nevím jestli to ze sání nemohlo zasrat vstřiky(už tekl olej ze škrtích klapek na startér), taky se mi podařilo natankovat v Makru špatnou naftu. Motor hučel jako kdyby bylo špatné těsnění na svodech k výfuku. Po dotankování v Rakousku hukot ustal. Nic méně jsem rád, že je to jak to je. V září mě s mazlíkem čeká cesta do Norska a zpět-cca 5tisíc km. Snad to i po 6 dá :-) Upraveno 2. srpen 2015 uživatelem sidonius1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.