soundlovers Odesláno 25. červenec 2015 Sdílet Odesláno 25. červenec 2015 (upraveno) objevil se mi problém s řízením motoru, řj je MM1AP, motor začal při jizde totálně několik sekund vynechávat, ale vždy napoprvé nastartuje LS dávala 0V měreno na diag planet i voltmetrem, voltmetrem dokonce šla do záporných hodnot, dal jsem jinou stejnou co jsem kdysi měnil za novou a zase to jezdí a šlape jak má, otázka proc se to stalo, že by nová LS vadná? Jinak hodnoty snimiž pracuje řj jsou v pořádku: teplota, tlak sacího potrubí, potenciometr, krokový motorek, délka vstřiku, i LS ted chodí jak má, jen je rozdílná doba sycení zapalovací cívky - 3,2ms a 2,9ms je to hodnota normální nebo je zde problém? Cívka je se zapalovacími kabely, vše nové krom cívky nebo je problém v řj? ještě mám dotaz co musím odpojit nebo jak nasimulovat u tohoto řízení motoru aby se rozsvítila kontrolka motoru? Samozřejmě závadu si pak vymažu v paměti, jen bych to chtěl vyzkoušet díky moc Upraveno 29. červenec 2015 uživatelem soundlovers Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 26. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 26. červenec 2015 dá se nějak změřit zapalovací cívka zda je ok? díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 27. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 27. červenec 2015 další dotaz je jaké má být napětí na baterce při volnoběhu a jaké napětí když zároven pustím světla, venbtilátor topení, topení zadnních oken? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkybanan Odesláno 27. červenec 2015 Sdílet Odesláno 27. červenec 2015 Zapalovaci rampa - pokud foba syceni je vetsi jak 4 ms umira civka (toto jsem mel u sebe) Napeti bez zateze cca 14, 5V se zatezi cca 14V. Ale zalezi na baterce altiku atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
soundlovers Odesláno 3. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 3. srpen 2015 probém vyřešen mezi altíkem-startérem-baterkou je silný vodič, odpor 0 ohm ale rozdílné napětí, vyčistil jsem sevření vodiče v očku na všech koncích a napětí je jak má být 13,7 V při zátěži...takže neměřit jen odpor ale i napětí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.