Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor KFX 1.4, 1997


soundlovers

Recommended Posts

objevil se mi problém s řízením motoru, řj je MM1AP, motor začal při jizde totálně několik sekund vynechávat, ale vždy napoprvé nastartuje LS dávala 0V měreno na diag planet i voltmetrem, voltmetrem dokonce šla do záporných hodnot, dal jsem jinou stejnou co jsem kdysi měnil za novou a zase to jezdí a šlape jak má, otázka proc se to stalo, že by nová LS vadná? Jinak hodnoty  snimiž pracuje řj jsou v pořádku: teplota, tlak sacího potrubí, potenciometr, krokový motorek, délka vstřiku, i LS ted chodí jak má, jen je rozdílná doba sycení zapalovací cívky - 3,2ms a 2,9ms je to hodnota normální nebo je zde problém? Cívka je  se zapalovacími kabely, vše nové krom cívky nebo je problém v řj?

 

ještě mám dotaz co musím odpojit nebo jak nasimulovat u tohoto řízení motoru aby se rozsvítila kontrolka motoru? Samozřejmě závadu si pak vymažu v paměti, jen bych to chtěl vyzkoušet

díky moc

Upraveno uživatelem soundlovers
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...