santiax Odesláno 16. červenec 2015 Sdílet Odesláno 16. červenec 2015 Zdravim, Pri nastartovani za studena mi z vfuku ide jemne biely dym so specifickym pachom, hned ako sa pohnem auto zmeni dym na priezracny a vsetko je v poriadku, tak isto aj ked je motor zohriaty nastratujem nedymi na bielo. Neviete v com by mohol byt problem? Motor je 1.6 Hdi 66 kw. Dakujem za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 16. červenec 2015 Sdílet Odesláno 16. červenec 2015 (upraveno) kdyby si to napsal v zimě tak je to jasný, Dělá to zkondenzovaná voda ve výfuku. Já když v zimě vyjedu tak je zamnou taky dobrá běloba a zrovna nevoní. Jak mám vykuchanej FAP tam se tam drží víc vody Upraveno 16. červenec 2015 uživatelem Chozeluizskuner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. červenec 2015 Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 chladící kapalina se neztrácí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
santiax Odesláno 17. červenec 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. červenec 2015 Aj ja som myslel ze to je nakondenzovana voda vo vyfuku zo zaciatku lenze, robi to vkuse aj ked su horucavy tyzden bez prestavky. Dolial som chladiacu po max a sledujem to, ale ak by bola voda niekde v motore malo by to byt vidno na nadrzke oleja bielou emulziou lenze vrchancik je cisty. Niekde som cital ze by to mohli robit zhavice, je to mozne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beargrylls55 Odesláno 29. červenec 2015 Sdílet Odesláno 29. červenec 2015 Ahoj Mám podobný problém už druhý rok na mojej 307-ke , Motor 1.6 HDi 66kw , kód motora 9HX bez FAP-u. Po studenom štarte z výfuku biely dym so štipľavým zápachom zle spálenej nafty + motor pár minút na voľnobehu potrháva (mierne vynecháva). Občas sa mi stane že akonáhle naštartujem tak asi na sekundu to v motore tak kovovo zaklepoce, ale potom je už ticho. Každopádne akonáhle je motor zohriaty, ide krásne, žiaden dym, žiadne vynechávanie. Žhaviče som vymenil- Nepomohlo, skúšal som čistenie trysiek TEC-2000, takisto som pozeral korekčné dávky trysiek na diagnostike, boli v poriadku, neviem si s tým rady. Chladiaca kvapalina sa nestráca. Jazdím tak už dosť dlho a nepozorujem zhoršenie. Spotrebu mám podľa tankovania okolo 5 litrov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 To klepání po startu dělá některá tryska, u staršího motoru běžná záležitost. Rovněž bílý kouř po startu, rozprašování paliva není u studeného motoru ideální. Po zahřátí se vše srovná, nic se s tím nenadělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivandr Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 Po startu se mi taky občas stane, že to v motoru kovově zarachotí. Mechanik mi řekl, že to jsou pravděpodobně hydrostavy než se natlakují olejem. Bílý kouř a nepravidelný chod studeného motoru vysvětlil špatnými vstřiky. Jinak mám úplě stejný motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 30. červenec 2015 Sdílet Odesláno 30. červenec 2015 Jo, jo je to tak. Ono i ta tryska dokáže vydávat kovový zvuk jako klepání kladívka, nemusí to být hydrostavy. Jehly trysek jsou opotřebované a nedosedají správně do sedel, pomůže jedině výměna ale to je docela nákladná záležitost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beargrylls55 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 ivandr, kolko km mas nalietané? Nuž vyzerá to tak, že musím začať šetriť na nové trisky, alebo repas... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivandr Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 Mám podle tachometru 180000, ale znáš to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beargrylls55 Odesláno 1. srpen 2015 Sdílet Odesláno 1. srpen 2015 ja mám 193 tis. na tacho, mali by byť pravé , ajked clovek nikdy nevie, som rad ze som nasiel niekoho s podobnym problemom, ako dlho to už pozoruješ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivandr Odesláno 2. srpen 2015 Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 Mám auto krátce, bohužel jsem si toho všiml až po koupi . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
santiax Odesláno 2. srpen 2015 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 Ja sa chystam akurat menit zhavice 3 zo 4 su zle (otrasny pristup k nim zozadu motora ani nekomentujem) cize vymenim ich komplet, tak isto predpokladam ze ten biely dym budu mat nasvedomi vstreky :/ najazdenych mam uz 220 000 cize uz teraz zacinam mat hlavu v smutku kolko ma bude stat repas, nad novymi ani neuvazujem kedze kus sa pohybuje okolo 300 eur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivandr Odesláno 2. srpen 2015 Sdílet Odesláno 2. srpen 2015 Vstřiky se daj sehnat použitý, ale dobrý. Budu to taky muset pořešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beargrylls55 Odesláno 7. srpen 2015 Sdílet Odesláno 7. srpen 2015 santiax - žhaviče som menil na jar v nádeji, že to pomôže , žiaľ nepomohlo :/, ale práca je to ako za trest, hlavne ten prístup k nim ,aj ja uvažujem nad repasom, ale bojím sa akú má taký repas trvanlivosť, určite to nevydrží toľko ako nové trysky, ale na tie nemám . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivandr Odesláno 19. srpen 2015 Sdílet Odesláno 19. srpen 2015 Po startu se mi taky občas stane, že to v motoru kovově zarachotí. Mechanik mi řekl, že to jsou pravděpodobně hydrostavy než se natlakují olejem. Bílý kouř a nepravidelný chod studeného motoru vysvětlil špatnými vstřiky. Jinak mám úplě stejný motor. Tak mám vyřešeno. Měl jsem volný dva vstřiky, takže podfukovaly a byl totálně vytahanej řetěz mezi vačkama. Byl až tak vytahanej, že dřel o víko rozvodů. Výměna řetězu s napínákem + normální rozvody (čerpadlo, řemen, kladky) a přetěsnění vstřiků. Motor jde tiše, pravidelně a nekouří. Vše vyřešil kacaba12 . Díky Pavle . Třeba k tomu ještě něco písne Pavel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kacaba12 Odesláno 20. srpen 2015 Sdílet Odesláno 20. srpen 2015 Tak mám vyřešeno. Měl jsem volný dva vstřiky, takže podfukovaly a byl totálně vytahanej řetěz mezi vačkama. Byl až tak vytahanej, že dřel o víko rozvodů. Výměna řetězu s napínákem + normální rozvody (čerpadlo, řemen, kladky) a přetěsnění vstřiků. Motor jde tiše, pravidelně a nekouří. Vše vyřešil kacaba12 . Díky Pavle . Třeba k tomu ještě něco písne Pavel? Není zač vše jsi už napsal tak nemám co dodat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.