Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Biely dym za studeneho startu


santiax

Recommended Posts

Zdravim,

 

Pri nastartovani za studena mi z vfuku ide jemne biely dym so specifickym pachom, hned ako sa pohnem auto zmeni dym na priezracny a vsetko je v poriadku, tak isto aj ked je motor zohriaty nastratujem nedymi na bielo. Neviete v com by mohol byt problem? Motor je 1.6 Hdi 66 kw.

 

Dakujem za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest Chozeluizskuner

kdyby si to napsal v zimě tak je to jasný, Dělá to zkondenzovaná voda ve výfuku. Já když v zimě vyjedu tak je zamnou taky dobrá běloba a zrovna nevoní. Jak mám vykuchanej FAP tam se tam drží víc vody

Upraveno uživatelem Chozeluizskuner
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aj ja som myslel ze to je nakondenzovana voda vo vyfuku zo zaciatku lenze, robi to vkuse aj ked su horucavy tyzden bez prestavky.

 

Dolial som chladiacu po max a sledujem to, ale ak by bola voda niekde v motore malo by to byt vidno na nadrzke oleja bielou emulziou lenze vrchancik je cisty. Niekde som cital ze by to mohli robit zhavice, je to mozne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Ahoj :) Mám podobný problém už druhý rok na mojej 307-ke , Motor 1.6 HDi 66kw , kód motora 9HX bez FAP-u. Po studenom štarte z výfuku biely dym so štipľavým zápachom zle spálenej nafty + motor pár minút na voľnobehu potrháva (mierne vynecháva). Občas sa mi stane že akonáhle naštartujem tak asi na sekundu to v motore tak kovovo zaklepoce, ale potom je už ticho. Každopádne akonáhle je motor zohriaty, ide krásne, žiaden dym, žiadne vynechávanie. Žhaviče som vymenil- Nepomohlo, skúšal som čistenie trysiek TEC-2000, takisto som pozeral korekčné dávky trysiek na diagnostike, boli v poriadku, neviem si s tým rady. Chladiaca kvapalina sa nestráca. Jazdím tak už dosť dlho a nepozorujem zhoršenie. Spotrebu mám podľa tankovania okolo 5 litrov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To klepání po startu dělá některá tryska, u staršího motoru běžná záležitost. Rovněž bílý kouř po startu, rozprašování paliva není u studeného motoru ideální. Po zahřátí se vše srovná, nic se s tím nenadělá. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po startu se mi taky občas stane, že to v motoru kovově zarachotí. Mechanik mi řekl, že to jsou pravděpodobně hydrostavy než se natlakují olejem.

Bílý kouř a nepravidelný chod studeného motoru vysvětlil špatnými vstřiky.

 

Jinak mám úplě stejný motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, jo je to tak. Ono i ta tryska dokáže vydávat kovový zvuk jako klepání kladívka, nemusí to být hydrostavy. Jehly trysek jsou opotřebované a nedosedají správně do sedel, pomůže jedině výměna ale to je docela nákladná záležitost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja sa chystam akurat menit zhavice 3 zo 4 su zle (otrasny pristup k nim zozadu motora ani nekomentujem) cize vymenim ich komplet, tak isto predpokladam ze ten biely dym budu mat nasvedomi vstreky :/ najazdenych mam uz 220 000 cize uz teraz zacinam mat hlavu v smutku kolko ma bude stat repas, nad novymi ani neuvazujem kedze kus sa pohybuje okolo 300 eur.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Po startu se mi taky občas stane, že to v motoru kovově zarachotí. Mechanik mi řekl, že to jsou pravděpodobně hydrostavy než se natlakují olejem.

Bílý kouř a nepravidelný chod studeného motoru vysvětlil špatnými vstřiky.

 

Jinak mám úplě stejný motor.

Tak mám vyřešeno.

Měl jsem volný dva vstřiky, takže podfukovaly a byl totálně vytahanej řetěz mezi vačkama. Byl až tak vytahanej, že dřel o víko rozvodů.

Výměna řetězu s napínákem + normální rozvody (čerpadlo, řemen, kladky) a přetěsnění vstřiků.

Motor jde tiše, pravidelně a nekouří.

 

Vše vyřešil kacaba12  :super  . Díky Pavle  :potlesk  .

Třeba k tomu ještě něco písne Pavel?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak mám vyřešeno.

Měl jsem volný dva vstřiky, takže podfukovaly a byl totálně vytahanej řetěz mezi vačkama. Byl až tak vytahanej, že dřel o víko rozvodů.

Výměna řetězu s napínákem + normální rozvody (čerpadlo, řemen, kladky) a přetěsnění vstřiků.

Motor jde tiše, pravidelně a nekouří.

 

Vše vyřešil kacaba12  :super  . Díky Pavle  :potlesk  .

Třeba k tomu ještě něco písne Pavel?

Není zač vše jsi už napsal tak nemám co dodat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...