tonyj Odesláno 29. listopad 2016 Sdílet Odesláno 29. listopad 2016 Ahojte, tak som dnes predal moju 2008.... Najazdil som na nej 185 tis.km za 3 roky...Bez poruchy....A kedže bola dobrá ponuka,tak som to využil. Sťahujem sa do 308 a 3008 :-)... Nech vám vaše 2008 slúžia aspoň ako mne... P.S. Zostali mi slnečné clony, ak by niekto chcel.. Original Peugeot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laďa Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Tak to gratuluji. K novému autu i k bezproblémovému nájezdu starým autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 30. listopad 2016 Sdílet Odesláno 30. listopad 2016 Taky gratulace...co jsi koupil za motorizace?new 3008? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tonyj Odesláno 7. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2016 Na novú 3008 niet peniažkov, kúpil som 2010 1,6 80KW. Máme s týmto motorom dobré skúsenosti z 308 tiež 2010.Rozrastáme sa a musíme sa pomestiť :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steefo Odesláno 29. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2016 Ahoj. Tak se přidávám k poznatkům 2oo8. Tento model jsem zakoupil jako nový, leden 2016. Jelikož jsem se do aut nastrkal už dost peněz, rozhodl jsem se jít do nového. Z finančních důvodů jsem byl omezen na cenovou relaci 300...330tis.. Volba mezi Škodovkou, Hyundaiem, a Peugeotem. Jak výběr dopadl to je jasný, jinak bych tu nebyl. :-) Dilema bylo jen při rozhodování o motorizaci a výbavě. Jelikož autem převážně jezdím sám, maximálně s přítelkyní, a naší Čivavou, :-) a auto používám převážně pouze pro ježdění okolo komína, a do prace z práce,( nájezd km tomu odpovídá, 11.000km) rozhodl jsem se pro nejjednodužší a nejslabší motor, 1,2 60KW. Ve výbavě bylo zároveň v akci aut.klima, couvací senzory a vyhřejvaný sedačky, mlhovky... Cena 317tis. Nebudu říkat že výkonově mi to stačí, ale už jsem za ty roky vylítanej, a styl jízdy jsem přizpůsobil poklidné, kochací jízdě. Taky jsem si řekl že prostě oturbený tento motor asi dostane větší záhul a o to víc se do něj časem nastrká. Jen pro info, přítelkyně má Fabii II 1,2 s turbem, a má jen o 3KW víc než já. Netvrdím že když mi hrábne, že se s ní nejde pořádně proletět :-) Co se týče interiéru, je super, a mě se prostě auto musí zalíbit zevnitř, protože jak já tvrdím, sedíme vevnitř, a né na kapotě.. :-) Omezovač rychlosti, tempomat, velkej dotykáč, na ručku jsem si zvykl, docela slušnej výhled, anatomický vyhřejvaný sedačky,...no prostě jsem spokojenej. Z venčí vypadá taky dobře.. Ledkový denní svícení, vzadu taky led světla.... H-gusy u každého v základu. Jediný zápor, kterej mě nějak drtí, je strašně tvrdej podvozek. Mám tam 16" 195/60, a nedokážu si představit že bych tam dal povolený 17". Opravdu jedinej zápor, podvozek. Vím, svezl jsem se i Fabkou, a je taky docela tvrdá, ale u mě extrémě. Přemejšlím že až bude akce někde na test tlumičů, určitě je nechám otestovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nemesis Odesláno 3. leden 2017 Sdílet Odesláno 3. leden 2017 ja som mal tiež 2008 s rovnakou motorizáciou a podvozok mi tvrdý neprišiel, práve naopak, príjemný, komfortný. Kolesá rovnaké ako ty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 steefo: nalož tam zátěž. Dnes jsem v kufru vezl 150 kg a auto pluje jak loď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steefo Odesláno 4. leden 2017 Sdílet Odesláno 4. leden 2017 P607Olda...néééééé Přeci nebudu jezdit s pytlema cementu... :-) Tvrdej podvozek mi připadá jen na nerovnostech. Připadá mi že vůbec nekopíruje a skáče jak koza.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
92peto Odesláno 5. leden 2017 Sdílet Odesláno 5. leden 2017 Mne pride podvozek komfortni u 1,2 GT line kdys sem ji zkousel. Mam objednanu 1.2 pure tech EAT6 GT line a to zatim jezdim na superu II 1.8tsi automat a ten ma taky trochu tvrdsi podvozek. Myslim ze 2008 bude pohodlnejsi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Javi Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Mam již asi měsíc 2008, 1.2 pure tech EAT6 GT line. Zatím jen super, ale malou připomínku mam ke krytu zavazadlového prostoru. Kryt po otevření kufru zůstává ležet a to mě vadí v nakládání. Zkouším jej ohnout v prolisu a chvilku vydrží a pak mě jebne do hlavy. Nemáte nějakou vychytávku nebo radu jak to řešíte ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepapepa Odesláno 4. květen 2017 Sdílet Odesláno 4. květen 2017 Mám spíše opačný problém kryt zvednu a zapomenu že je zvednutý. Zavřu kufr sednu za volant podívám se do spětného a mužu zase vystoupit protože vidím kryt a ne prostor za autem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaturn Odesláno 5. květen 2017 Sdílet Odesláno 5. květen 2017 Mám tam klasicky dva provázky(je to origo asi z Fábie),které jsou uchyceny ke dveřím kufru a k tomu krytu.S otevřením dveří se zvedá i to plato(jeho půlka).J. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalba Odesláno 26. říjen 2017 Sdílet Odesláno 26. říjen 2017 (upraveno) Ahojte, budem budúci majiteľ 2008 v 1.2 81kw/110 koní v eat6 v allure výbave. Zaujímalo ako sú tie auta spoľahlivé po facelifte. Debata tu bola o modeloch cca rok 2015 2016. Ako doba pokročila zmenilo sa niečo? Ďakujem moc Upraveno 26. říjen 2017 uživatelem michalba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marian J Odesláno 1. listopad 2017 Sdílet Odesláno 1. listopad 2017 (upraveno) Som majiteľom 2008 1.2 81kW manuál v allrue výbave model 2017,po ročnom užívaní mám najazdené cca 10000km. Klady: motor veľmi vydarený,pružný po naštartovaní sa veľmi skoro zohreje, kúrenie je funkčné po niekoľkých pár metroch. Pozitívne hodnotím vyššie sedenie,cúvaciu kameru, spotrebu 5,5-5.8/ ale chce to ľahkú nohu./ Po ročnom užívaní bez potreby navštíviť servis. Jazdné vlastnosti, no mohlo to byť lepšie,ale je to asi tým že mám celoročné pneu. Zápory: veľmi slabé stretávacie aj diaľkove svetla H7,umiestnenie cúvaceho svetla, chýba zdvíhanie plata pri otvorení zad.dverí. USB vstup je len jeden,a multifunkčný displej to je asi najslabší čo tam mohli namontovať./neskorý nábeh cúvacej kamery po zaradení spiatočky/ Korejske auta sú v tomto o dva kroky vpredu. Celkove hodnotím auto ako vydarené na bežné primestné jazdenie. Upraveno 1. listopad 2017 uživatelem Marian J úprava textu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 68 Odesláno 2. listopad 2017 Sdílet Odesláno 2. listopad 2017 Před měsícem jsem se stal majitelem 2008 1.2 60 kw.Je to v pořadí 4.Peugeot po 106 1.4 XSi,206 1.4HDi a 207 1.4 HDi.Najeto mám 1000 km s průměrnou spotřebou 6,1 l. S autem jsem spokojen,dobře funguje automatická dvouzonová klimatizace,vyhřívání sedaček,couvací asistent s kamerou atd.Motor je pružný ale ten hlas tříválce je hrůza. Překvapilo mne,že výrobce nedodává koberečky,nemontuje kryt pod motor.Vše jsem již dokoupil a namontoval.Auto je již přezuto na zimní 15 palcové Nokiany.Jízda na 15 kách je lepší.Podvozek je tišší a měkčí.Kryt zavazadlového prostoru se opravdu nepovedl.Jsem starší ročník a vyšší auto mi více vyhovuje na nastupování.Jen kdybych nemusel pravidelně po nástupu do auta znovu vystoupit a zavřít ten prokletý dekl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cupo2008 Odesláno 6. duben 2018 Sdílet Odesláno 6. duben 2018 V 4. 5. 2017 at 13:37, Javi napsal: Mam již asi měsíc 2008, 1.2 pure tech EAT6 GT line. Zatím jen super, ale malou připomínku mam ke krytu zavazadlového prostoru. Kryt po otevření kufru zůstává ležet a to mě vadí v nakládání. Zkouším jej ohnout v prolisu a chvilku vydrží a pak mě jebne do hlavy. Nemáte nějakou vychytávku nebo radu jak to řešíte ? Díky Taky jsem řešil chybějící sňůrky na krytu v kufru . Nakonec jsem se inspiroval nejjednodušším řešením, koupil jsem v Hornbachu 2 malé černé “čudlíky” které se šroubují jako držátka k šuplíkům nebo skříňkám (cca 1x2 cm) a 1 metr černé šňůry. Náklady asi 60 Kč. Čudlíky jsem našrouboval do plastového obložení zadního víka, a šňůru zavázal k nim a k neposlušnému deklu. Práce asi na 15 minut a to jsem nejvíc času vyměřoval správné délky šňůrek. konecně se u auta s automatickou převodovkou automaticky nejen řadí, ale taky zvedá zadní dekl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lub.v Odesláno 25. duben 2018 Sdílet Odesláno 25. duben 2018 (upraveno) Nešlo by nafotit??? Upraveno 25. duben 2018 uživatelem Radek Hurvajz Odstraněna citace přímo předchazejícího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
engelCZE Odesláno 23. červen 2018 Sdílet Odesláno 23. červen 2018 Mně na 2008 zatím vadí drobnosti jako to víko kufru, madla na držení nad dveřma (s těhotnou ženou je vystupování lahůdka), kryt pod motorem a mrzí mě, že přestali dělat to světelné gravírování stropu. pak bych uvítal mít lépe seřízené řazení, na jedničku je po rozjezdu auto ve 4k/min na takové rychlostí, že konečně můžu přeřadit bez ztráty rychlosti a cuknutí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Markusenka Odesláno 23. červen 2018 Sdílet Odesláno 23. červen 2018 (upraveno) Ahoj. Dokud jsem to zde nečetl, tak jsem ani nevěděl, že je u 2008 takovej problém s krytem zavazadlového prostoru. Už se tomu ale nedivím. Myslel jsem si totiž, že to, jak to mám já provedené je originál, ve skutečnosti to musel teda nechat dodělat předchozí majitel. Asi jsem měl trošku štestí Upraveno 23. červen 2018 uživatelem Markusenka Kyklop, Péťa a pavelu96 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 23. červen 2018 Sdílet Odesláno 23. červen 2018 Tuhle kouli se šňůrkou měli na klíčích všichni zaměstnanci firmy Plastimat - Peguform nyní Magna v Liberci Asi to bylo standardní řešení zavěšení krytu zavazadelníku u koncernu pro který to vyráběli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.