Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

PROSÍM O POMOC- Chcípá motor 406 2,0 HDi 80 kW - jsem bezradný :(


Leon721

Recommended Posts

Dobrý den,mám problém. Mám peugeot 406 2,0 HDi 80 kw rv 2001. Nastartuji motor, ten chvíli běží a pak chcípne. Když ho na volnoběh vytočím na 3000 ot za min,protože mne to stejně víc nepustí,motor chcípne.Stejně tak zhasíná za jízdy. Ptal jsem se jednoho mechanika a řekl mi, že to může dělat nějaký regulátor nečeho na vysokotlakém čerpadle. Prý to je na 3 šroubech a je tam nějaké sítko. Máte s tím někdo zkušenosti, jak to vymonntovat a vyčistit? Palivové čerpadlo v nádrži jsem dnes čistil, ale žádná změna. Navíc vypnu motor, vytáhnu klíč ze zapalování a motor ještě cca 5s běží. Děkuji za jakoukoli radu

Upraveno uživatelem Leon721
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

na vysokotlakém čerpadle zezadu je regulátor tlaku nafty, nazývá se DRV ventil a šrouby , které ho drží mají hlavu na imbus klíč, čištění a profouknutí sítka obvykle nepomůže, a když, tak na krátkou dobu, tady je foto DRV regulátoru

post-8797-0-52496700-1436065098_thumb.jp

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak ještě jednou ja 406 HDi 2,0 RHY tj. 66kw.

Nejprve mi to po vytazeni klicku chcipalo az po 3sekundach. Pak antip. fault. a nouzový režim tj cca půl koní. Pak se to , ale otočilo nastartoval jsem a běželo to jenom 3 sekundy. :) Což je ten horší případ :( 

Početl jsem zde vyndal DRV a mikrosítko bylo lautr ucpané! Ostříkal jsem čističem brzd ofoukl vzduchem, namázl gumky naftou aby nebyly suché a šup zpět!

Šup a už to frčelo!!!!! Tedy jede to. Pět sartů a zhasnutí(klíčkem ! :) )zmizel nouzák a zatím ok.

Takže díky všem co se zde snaží pomoci zejména pak Ozzymu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...