Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Peugeot 308 HB 1.6 HDi Exclusive


shrewe

Recommended Posts

Ahojte vsetci,

 

mozno niekoho bude zaujimat par postrehov k mojej 308cke po 4.5 rokoch jazdenia a 100.000km.

 

- auto bolo kupovane ako skladovka v marci 2011 ako predfacelift, vyrazna zlava k akciovej cene koly starej norme Euro4 (ziaden FAP) - pre nas velka vyhoda:)

- vybava Exclusive - bezny Active + panorama + USB/Bluetooth, vtedy slusny standart - dnes bezna vybava 

- motor 1.6HDI 9HX 66KW - pocitovo zivsie ako predosla P307 Break 1.6HDI 80KW s FAPom, spotreba o 1liter mensia!!! pri praktickoch rovnakych jazdach, spotreba oleja = 0

- podvozok zo zaciatku velky rozdiel  v tichosti oproti 307, postupne ako sa opotrebuje su hlucnejsie hlavne pneu, podvozok zatial bez vole. Pocitovo tvrdsi ako P307  

- 5 st. prevodovka presnejsia ako na P307, iba o nieco hlucnejsi 5. stupen v okoli cca 110km/h - od vyroby a nezhorsuje sa

 

- okrem prednych ziaroviek vsetky spotrebne veci su na aute stale povodne!!!, H7 z vyroby vydrzali cez 60.000km, potom uz odchadzali podstatne castejsie. Pouzivam 21/5W denne svietenie 

- auto je stale obute na letnych pneu Michelin Energy Saver z vyroby, podla vypoctu maju cca 72.000 km a dezen cca. 4mm co je dosledkom dlhsich jazd. obavam sa ze skor stvrdnu ako sa ojazdia, buduci rok pojdu prec hlavne koly hluku

- nebola zaznamena ziadna zavada, ani v ramci zaruky co je paradox... bola velka dilema doobjednat optivej po dvoch rokoch, ale nastastie sa to zavrhlo a vyplatilo sa:)

- interier bez znamok opotrebovania, iba vodicove sedadlo pocitovo o nieco maksie ako spolujazdcove

- obava z panoramatickej strechy sa nepotvrdila, vsetko funguje ako ma a ten pocit presvetlenosti interieru je nenahraditelny:) vyhoda co s nou suvisi su aj zadne vyduchy klimy

 

- dve mensie nezavinene nehody (skor tukance), cca 6.000km- odrety p. naraznik (lakovanie), cca 30.000km - znova odrety p. naraznik (lakovanie), oprava z poistiek vinnikov priamo v Peugeote 

- nastastie okrem prvej prehliadky po 20.000km, vsetky vymeny oleja a filtrov si robim sam - kazdych cca 12-15.000km, po skusenostich v original servise s lakovanim naraznika uz tam ani nepachnem

 

Myslim si ze stav auta je dost ovplyvneny druhym jazd, kde 80% tvorili okresky a dialnice, a tiez udrzby - pre mna je auto o nieco viac ako spotrebna vec:) 

Km uz tolko nebudu pribudat, posledny rok sluzi ako auto do mesta k P5008, ale stale garazovane:) "Objavuju" sa mensie odreniny z parkovania - pozdravujem hlupakov co nevedia parkovat.

Zatial auto robi iba radost. Zhrnutie pre vsetkych kt. hladaju jazdenku - pre tych co nechcu pretekat je 66KW verzia plne postacujuca (pocitovo zivsia ako 84KW v P5008 ale to sa neda porovnavat), treba si ustriehnut pravidelne vymeny oleja max do 15.000km pri dlhych trasach, mesto aj kratsie.

 

To je snad vsetko a o par rokov napisem stav k 200.000km:)

Majte sa

post-5725-0-75458000-1436001994_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...