Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P306 1.6 65kw - výměna motoru


juraj4522

Recommended Posts

Zdravim pani mam peugeot 306 1.6 65kw a mam zaujem tam dat motor 1.8 16v alebo toho 2.0 a chcem sa opytat ci mi to seriova prevodovka z 1.6 vydrzi alebo budem musiet menit aj tu ale myslim si ze keby som dal tu 1.8 16v tak by som ju nemusel menit ale u toho 2.0 asi hej Ak ma niekto skusenost z tymto pripadom budem vam vdacny za kazdu radu lebo oby dva motory mam komplet z kabelazou a RJ za 100eur kus

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prodej to své a kup si jiné s motorem jaký chceš. Bude to legální a i STK v pohodě. Není nic horšího než když k nám do servisu přijde někdo s takovou splácaninou. Pak se nedá, dle vinu, nic objednat. Je to potom loterie. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JVT dakujem zabradu :D len ide o to ze moje som si nanovo striekal kupil som si sportove narazniky aj prahy,rozsiroval som si blatniky a celu kasnu som si povivaral a vsetko poosetroval tak je blbost to iz predavat ja si kludne vsetky tie potrebne veci zozeniem a vymenim,auto si servisujem sam a tak skoro ho nehodlam predat na STK ani EK sa nebojim mam tam dost znamich to by som presiel aj keby som tam motor nemal a keby som ho nahodov predal tak kupujucemu poviem aky je tam motor a co som vsetko menil a z akeho autta som daval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

juraj4522

Dle mého názoru jsi začal postupovat ze špatného konce. OK, pokud máš karoserii super, pak mám pro Tebe jinou radu.  :super

Postupovalo se tak kdysi při stavbě závodních automobilů. Kup si celé auto s motorem po kterém toužíš ( nemusí být ani stejné značky )

odřež nad podlahou vše co překáží. Na svém automobilu postupuj obráceně. Odřež vše na karoserii až Ti zůstanou jen vnější již nalakované plechy. Je to nejlepší dělat na sloupovém zvedáku. Poté pod karosérii přitlač podvozek a postupně, dle nutnosti, odřezávej nebo přidávej materiál až budou oba díly na sebe pasovat. Pak stačí jen svařit. Doporučuji nepoužívat autogen moc opaluje lak. Pak ti stačí opravit lak na svárech. Nevznikne Ti žádný problém ve spojení motoru, převodovky a pohonem kol. STK a EK je pro Tebe přeci hračka tak proč to nezkusit. :)   :papa  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak toto keby som isiel robyt tak musim byt cvok aj ked klampiarcinu mam rad racej kupim este prevodovku a prednu napravu alebo celu 306 dam si ju akoze zosrotovat a ostane mi cela ako darca a poprehadzujem z nej veci ktore budem potrebovat a ked uz mam doma aj 1.8 aj 2.0 s16 120kw tak zozeniem dalsie veci co budem potrebovat a napracem ho tam ako prevarat karoseriu na iny podvozok

A co sa tyka mojho postupu tak som si auto daval do kopy lebo som snim spokojny a nemal som na plane davat tam iny motor ale nejak som nad tym rozmyslal a dostal som dva motory s celou elektrikou aj RJ za dobru cenu v perfektnom stave tak som sa rozhodol tam jeden z nich dat a ked mi ostava uz len predna naprava a prevodovka tak preco nekupit zvysne veci a dat to cele do kopy ;) ja sa rad z tym pohram aj celu karoseriu som si robyl sam aj som si ju striekal a ze stravym par tyzdnov v garazi a budem tam byvat dlho do noci to mi nevady budem len rad :) ale bidem to mas vsetko podla seba ako si to predstavujem a ked mi to bude vsetko fungovat tak budem mat dobry pocit z dobre odvedenej roboty

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

F.I.K.

Ten postup řezání a svařování jsem trochu nadsadil. Něco podobného, ale existovalo. Speciál na kopce a okruhy pro tehdejší skupinu B5. Do karoserie vozu Škoda 1000 obdobným způsobem byla namontována kompletní zadní náprava, převodovka a motor z vozu Tatra 603. Už si nevzpomenu kdo to dělal a ve které knize jsem to četl. Byla tam i fotka jak spouští karoserii Škodovky na ten zadek Tatry. Dříve se upravovalo hodně v garážích a stodolách. Kdo chtěl něco na trati dokázat tak si to nejdříve odmakal při úpravách v montérkách. Dnes se většinou úpravy řeší velikostí bankovního konta. 

Přeháněl jsem, protože to co chce dělat juraj4522 mi připadá obdobné. :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A v případě kdy se díly vejdou a dokonce pasujou kus za kus je to jaksi nesmysl. Jasně, tyhle úpravy se dělaj dodnes, ale u trochu jiných staveb a určitě né takovým způsobem. :D To co Juraj chce mi vůbec nepřijde nereálný, ale v tomhle případě nesmyslný a doslova zbytečný. Dvě takový výměny mám za sebou tak vím co píšu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

juraj4522

Dle mého názoru jsi začal postupovat ze špatného konce. OK, pokud máš karoserii super, pak mám pro Tebe jinou radu.  :super

Postupovalo se tak kdysi při stavbě závodních automobilů. Kup si celé auto s motorem po kterém toužíš ( nemusí být ani stejné značky )

odřež nad podlahou vše co překáží. Na svém automobilu postupuj obráceně. Odřež vše na karoserii až Ti zůstanou jen vnější již nalakované plechy. Je to nejlepší dělat na sloupovém zvedáku. Poté pod karosérii přitlač podvozek a postupně, dle nutnosti, odřezávej nebo přidávej materiál až budou oba díly na sebe pasovat. Pak stačí jen svařit. Doporučuji nepoužívat autogen moc opaluje lak. Pak ti stačí opravit lak na svárech. Nevznikne Ti žádný problém ve spojení motoru, převodovky a pohonem kol. STK a EK je pro Tebe přeci hračka tak proč to nezkusit. :)   :papa  

pochopil tady někdo, že to je nadsázka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...