407peter Odesláno 21. červen 2015 Sdílet Odesláno 21. červen 2015 viete mi niekto poradiť s húpavým chodom motora 100kw hdi p407? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 21. červen 2015 Sdílet Odesláno 21. červen 2015 Na takovou otazku se spatne radi. Jako jak se houpe? Kdy se houpe?? Teply? Studeny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
407peter Odesláno 23. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2015 prepáč, že píšem až teraz, ten problém je pri bežnej prevádzke na dialnici ustálenou rýchlosťou pri otáčkach okolo 2000. Cítiť akoby auto mierne pridalo a uberalo v intervale cca1 až 2 sekundy. Ašte som si všimol, že cez zimu to akoby nerobilo. Bežné veci ako filtre sú vymenené, na diagnostike bez problému. Niekedy sa stáva to, že keď poriadne pridám zadymí. To húpanie je mierne citelné. Som už z toho chorý, lebo mám ísť na dovolenku a obávam sa, aby ma to niekde nenechalo, Váhu vzduchu som čistil stlačeným vzduchom so spreja. Ak mi vieš poradiť, tak ti budem vďačný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
407peter Odesláno 23. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2015 ešte ma napadlo, že keď idem počuvať zvuk z výfuku je mierne kolísavý a zaujímavé je, že otáčkomer je ustálený. Akosi mi tu nepasuje fizyka, ak ťa niečo napadne, tak mi napíš, mám aj diagnostiku a soft peugeot planet, ak treba niečo pozrieť, tak daj vedieť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
407peter Odesláno 23. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2015 Naftou by to nemalo byť, tankujem na serióznych pumpách, dokonca dávam aj aditívum castrol TDA, a používam liqi moli čistič dieslového motora. Všetko robím ako treba a nevie sa mi to auto akosi odvďačiť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 23. červen 2015 Sdílet Odesláno 23. červen 2015 Podle příznaků to vypadá na vadný EGR ventil. Na dia je ovšem vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
407peter Odesláno 23. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2015 možno to dymenie by mohlo byť od EGR ale ten kolísavý chod?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 23. červen 2015 Sdílet Odesláno 23. červen 2015 Ano, právě to kolísání Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 24. červen 2015 Sdílet Odesláno 24. červen 2015 EGR dela spis trhani....skubani..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 24. červen 2015 Sdílet Odesláno 24. červen 2015 Mám tedy 66kw a řeším totéž už asi měsíc ale stím že mne dia před dvěma dny začala hlásit regulátor tlaku paliva tlak příliš nízký. Tak zkus kouknout tímto směrem a změřit data za jízdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman 1173 Odesláno 26. červen 2015 Sdílet Odesláno 26. červen 2015 Po vyčištění regulatoru ultrazvukem motor běž krásně plynule , přestal se třást a řekl bych že i není tak hlučnej jak předtím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kodlator92 Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 Motor mi taky takhle houpal. Přesně v intervalech dvou vteřin. Tak jsem vyčistil EGR a nic se nezlepšilo už jsem rval vlasy a pak jsem odpojil váhu vzduch od tý doby to neudělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 Mne auto taky zrychlovalo a pomalovalo, nejvice patrne to bylo na 1ku po nastartovani v podzemni garazi, kde jedu pres 2 patra, takze docela dlouho a pomalu. Auto si zrychlovalo a zpomalovalo pri konstatnim plynu. U mne nedovreny EGR, ale na diagnostice ukazoval zavreny, ale skutecnost byla jinde. Hold ten EGR ma zivotnost tak 200.000 max. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petokat Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 tiež som mal ten problem a prejavil sa mi hlavne na dialnici pri ustálených otačkach,len umňa bo problem banálny,po otvoreni kapoty som zbadal vytiahnutu prívodnu hadicu k turbu,mal som roztrhnuté to oranžove tesnenie a turbo nasávalo falošny vzduch. Takže skús skontrolovať hadice za váhou vzduchu,alebo môže byť problém vsamotnej váhe vzduchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.