lionit Odesláno 5. červen 2015 Sdílet Odesláno 5. červen 2015 Neuvažoval někdo o úpravě olejové vany HDI, která má zális na vypouštěcí šroub, v odkazu níže to jednoduše vyřešili vylisování směrem ven. https://www.youtube.com/watch?v=phjR7jFUOK0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. červen 2015 Sdílet Odesláno 5. červen 2015 zkusil jsem to řešit tady http://www.peugeot-club.com/topic/96258-dotaz-na-aktivniho-servismana-peugeotu/ ,ale nevyřešilo se nic chtěl jsem zjistit, co vedlo konstruktéra k tomu, aby byl ten prolis dovnitř vany, když normálně je vně vany--nějaký důvod musí být, proč má zůstat deci-dvě oleje ve vaně , což je vidět i na tom videu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lionit Odesláno 5. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2015 (upraveno) Mě spiš zajima zdali už někdo prolisoval na druhou stranu docela me tato úprava láká. Upraveno 5. červen 2015 uživatelem lionit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 5. červen 2015 Sdílet Odesláno 5. červen 2015 (upraveno) Ja na tom videu ten ted duvod nevidim. A kdyz sundam vanu, nezbyde tam vubec nic. Kdyz ji pak nasadim a naliju 4L, bude tam vice nez 2 deci. Takze asi tak. A mne ve vane zustalo 4dcl, kdyz jsem ji sundaval. Podle mne to dali dovnitr, aby jsi to neutrhnut, prave proto, ze ta vana je plechova a zas tak moc pevne to neni - kdyz to takhle prilisoval na druhou stranu. Zkuste to takhle prolisovat na hlinikove vane - nepujde to. Tam si muzou dovolit nechat ten sroub trcet ven. Upraveno 5. červen 2015 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 5. červen 2015 Sdílet Odesláno 5. červen 2015 tak já u výměny oleje v motoru vanu nesundávám, ale od vyučení jsem všude slýchával (psalo se i v odborných časopisech), že nejlepší je počkat, až všechen starý olej z motoru vyteče, protože ten zbytek částečně znehodnotí nový olej...,takže jsem měnil olej tak, že jsem odšrouboval výpustný šroub na vaně, vyměnil filtr a nechal auto přes noc v garáži-- olej měl dost času vykapat, ráno jsem jen nalil olej a hotovo dnes mi nejde do kebule to, že NELZE vypustit olej do poslední kapky--to je to, vo co tu de Míla72 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 6. červen 2015 Sdílet Odesláno 6. červen 2015 (upraveno) Vsak ja to sundaval jen jednou, k vyroci 200.000km na sve 1,6 hdi Jinak to bohuzel u tohoto auta taky "jen vypoustim" a stve mne, ze tohle je me prvni auto, kde to nevytece vsechno, resp. nevykape, protoze ja mezitim stihnu na aute udelat vicero veci. Odspuntovanim vany zacinam a jejim zaspuntovanim koncim. Takze ja se nepru, jen jsem psal, ze v tom videu nevim ten duvod, proc konstrukter nechal zamerne ve vane nejake 2 deci, o o kterych jsi psal predtim. Upraveno 6. červen 2015 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 6. červen 2015 Sdílet Odesláno 6. červen 2015 jasně, já ti rozumím, ptal jsem se na to u Tichého na Rudné a přijímací technik na mě hleděl, jako bych mluvil svahilsky...,možná ten motor ještě zespodu neviděl , těžko něco řešit s takovým ,,odborníkem'',který nemá ani snahu něco jsem už kolem aut zažil, ovšem když jsem neuměl odpovědět zákazníkovi na jeho dotaz, cítil jsem se blbě, a to někdy byly dotazy :o ,ale vždy jsem se snažil odpověď někde získat a zavolal mu--někdy už ten zákazník ani nevěděl, že se na něco v servisu ptal Míla72 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lionit Odesláno 7. červen 2015 Autor Sdílet Odesláno 7. červen 2015 Takže dneska jsem sundal vanu a zjistil jsem že vylisování na druhou stranu by stejně nepomohlo, jelikož ve vaně je profil se závitem na vypouštěcí šroub, který je cca 5mm nad prolisem, takže by stejně nevytekl veškerý olej, zbyli tam cca tři deci oleje, nakonec jsem si udělal z měděné trubičky odsávací přípravek, který prostrčím vypouštěcím otvorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koča Odesláno 8. červen 2015 Sdílet Odesláno 8. červen 2015 U tohoto motoru je olej lepší odsávat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
celda1970 Odesláno 8. červen 2015 Sdílet Odesláno 8. červen 2015 Tak udelat mimo vypoustak petkou vrtakem diru...nechat vykapat zbytek a pak tam vrazit samorez...a je to...:-):-):-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 8. červen 2015 Sdílet Odesláno 8. červen 2015 (upraveno) no, nebo tam vrazit dřevěný kolík kdybych měl vanu dole, převařil bych výpustný otvor jak si myslím, že má být, je to otázka 15 minut, ten cicek bych vzal z jiné vany Upraveno 8. červen 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 8. červen 2015 Sdílet Odesláno 8. červen 2015 A co tam nacpat toho frajera co to vymyslel, ať to vysaje zevnitř ;-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relaxcz Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 (upraveno) Úpravu vany "jako" na videu v prvním příspěvku, dělají v Citroenu Hodonín. Oslovil jsem asi 15 autorizovaných servisů a bohužel jsou asi jediní v republice. KnowHow neznám, ale koukal jsem na to po dokončení. Moc hezká práce. Upraveno 28. leden 2017 uživatelem Relaxcz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda.simkanin Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 S tim 5 mm osazenim vypustaku uvnitr vany mas pravdu, ale je provrtany z boku 4 mm dirou, to jsi asi prehlidnul. Ja sundal vanu pri 220tis a mírně jsem to prolisoval, nechci utrhnout sroub nekde, jen aby vykapal olej do sucha, zustane tam jen zbytecek, menim olej po 15 tiskm. 1.6hdi 80 kW Odesláno z mého SM-G935F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Ať se budete snažit sebevíc, stejně ještě zůstane olej v kanálech, v čerpadle, v hlavě.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Tak udělat přípravek na to není problém, kus trubky, pevnostní šroub, větší podložky a axial ložisko kvůli lehčímu točení. Tak eliminuje to dost oleje co se hned přimíchá do nového. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relaxcz Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 (upraveno) Před hodinou, Hafity napsal: Ano, ale je v pořádku nechat kromě kanálků atd. ve vaně 0.3l starého oleje + kaly, když to lze úpravou vany vypustit? Jinými slovy- necháš v motoru při výměně 3 deci starého oleje? Při cca 4 litrové náplni.....?! Upraveno 29. leden 2017 uživatelem Relaxcz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Tak samozřejmě je lepší se toho zbavit, taky jsem to nechával vykapávat přes noc.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Relaxcz Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Pokud vím, že je to dobrá věc, snažím se ji uskutečnit. Vykapat přes noc- ano, ale když víš, kolik a co zbyde.... https://www.youtube.com/watch?v=EgEO8WLY8HI Je to nějaká severské řeč, ale video je výmluvné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 v létě na to skočím, nějak v poslední době o té vaně jenom kecám a skutek utek Milan--díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.