ozzy56 Odesláno 29. květen 2015 Sdílet Odesláno 29. květen 2015 (upraveno) zdravím, novější pežoty mají zadní nápravu oplastovanou krytem, myslím si, že se po nějaké době bude držet v plastu mokré bláto a to nebude pro samotnou nápravu moc vhodné nebylo by lepší ten plast sundat? co myslíte? Upraveno 29. květen 2015 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 29. květen 2015 Sdílet Odesláno 29. květen 2015 ozzy56 Myslíš si, že jsme vždy chytřejší než konstruktéři kteří to vymyslí? . Dnešní auto je spotřební věc a prvnímu majiteli to na 100% vydrží. Další majitel již automobilky moc nezajímá. Já bych to tam nechal a čas od času jen kontrola pro jistotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. květen 2015 tu nejde o chytrost, někdy i konstruktér vymyslí cipovinu, že člověk žasne, zvláště u francouzů,že...,ale máš pravdu--jsem první majitel a v podstatě mě to zajímat nemusí, mi ta náprava vydrží určitě zajímá mě ale, co na to napíše více lidí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. květen 2015 Sdílet Odesláno 29. květen 2015 osobne reknu- zalezi na typu krytu- zalezi na typu ochrany napravy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 29. květen 2015 Sdílet Odesláno 29. květen 2015 Dnešní auto je spotřební věc a prvnímu majiteli to na 100% vydrží. Další majitel již automobilky moc nezajímá. ----------------------na to není co říct,svatá pravda------------------------------ éra obyčejných aut je pryč,stará provedení krytů ,třeba kotoučových brzd a brzdičů ,proti bordelu -na některých autech je už i 30 let drží ,dnes se šetří a odlehčuje ,auta plná kur...ek,prostě jako mobil....spotřebák . Tomu odpovídá naprosto odfláklá technologie všech frantíků a jejich zadků v ruku v ruce s životností a drahou opravou proti špičkové technologii motorizace .Ten plast tam těch 10-12 let sloužit bude ,i bordel se na něm bude časem držet jako na všem v závětří.To už je na majiteli ,co s tím bude nebo nebude dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Nevím, který kryt máš na mysli, ale dnes se tam ty kryty dávají dost často z důvodu lepší aerodynamiky spodku vozu. Osobně bych ho tam nechal a max. jednou za čas zkontroloval/vyčistil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
morepower Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Nech to tam a čisti to. Aspoň poznáž, za jak dlouho a kolik se tam dostane bordelu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Osobne se domnivam, ze VSE, co konstrukter na auto (a jakykoli jiny vyrobek) umisti, ma na 100% nejaky smysl. Takze za mne bych tam ten sus plech urcite nechal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Dnesni trend je vse i zespodu auta oplastovat aby bylo proudeni vzduchu idealni a minimalizovala se spotreba - to ze jsou veci nekdy k zamysleni je fakt.100% pravda jest ta ze automobilku zajima jen zisk nikoliv spokojeny zakaznik,bohuzel ale je to tak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. květen 2015 děkuju za Vaše názory, nechám to oplastování jak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.