mapa84 Odesláno 20. květen 2015 Sdílet Odesláno 20. květen 2015 Zdravím, potřeboval bych poradit s rozhodováním zda si mám zakoupit optiway servis nebo ne. Uvažuji o variantě 4 roky 80 tis km za 31 tis. Kč na vůz 2008. Když vezmu v úvahu, že garanční prohlídka bude stát cca 2*4500 Kč + 1x 6000 Kč + 1x 8000 Kč tak jsem na 23 tis Kč. Přeplatím tedy pouze cca 8 tis. Zajímá mě, zda budu za těch 80 tis km respektive 4 roky měnit ještě něco, když vynechám stěrače případně kapalinu do ostřikovačů? Samozřejmě, že cca 8 tis. za 4 roky za jistotu není úplně špatná cena, ale jen ze zajímavosti by mě to zajímalo. Děkuji za příspěvky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 20. květen 2015 Sdílet Odesláno 20. květen 2015 Čau počítej, že budeš měnit minimálně přední destičky a možná i kotouče. Já klientů říkám: Máte ZDARMA všechny předepsané prohlídky (práci i materiál) i všechny nenadálé, nutné opravy. Třeba i tu blbou výměnu žárovky. To vše v EU a přilehlých zemích. Konečné rozhodnutí je na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 (upraveno) Jedná se vlastně o sázku. Peugeot vypisuje sázku, zná obvyklý počet a cenu závad a prací, stanovuje sázkový kurs. Ty přijmeš, nebo nepřijmeš. Ty neznáš statistické údaje, znáš jen své domněnky a svoje obavy. Kurs je samozřejmě stanoven tak, aby Peugeot většinou neprodělal, ale vydělal. A peníze obdrží ihned. Krom toho je tam ta skutečnost, že 4 roky nebudeš jezdit do jiného servisu, než do značkového. Které věci pak rámci záruky budeš muset doplatit, to se předem neví s jistotou. Mně se na 607, při 80 t. km, v čase dvouleté záruky, zadřela napínací kladka řemene příslušenství, takže kladka + řemen,asi 4000. Záruku neuznali, prý je to normální opotřebení - kladka na konci životnosti. Upraveno 21. květen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mapa84 Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Díky ta tipy. Já poprvé kupuji nové auto a když mi říkal člověk v Peugeotu, že destičky a kotouče vydrží 80 tis., tak se mi tomu nechtělo nějak věřit. Kdyby to byla pravda, pak těch 8 tis. co by vydělal Peugeot vlastně vrazím jako pojistku na to, že se něco podělá. Kdyby se měnili už jen ty destičky a kotouče, tak jsem vydělal určitě já. Jinak mě nic nenapadá co by se mohlo opotřebit během 80 tis. km. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Taková spojka se umí opotřebit nebo i turbo se umí opotřebit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mapa84 Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Jo to chápu, ale opotřebí se i do 4 let nebo 80 tis. km? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 No už jsem tu četl, že někomu měnili spojku snad po 30tis... Na naší 308 bylo měněný turbo v 60tis (ve dvouleté záruce) takže asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Já na autě neměl za 7 let a 100.000 km větší opravu, jenom řachlé čelní sklo. Destičky a kotouče vydržely 70.000 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.