vanat Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Zdravím chlapi, chtěl bych vás poprosit o radu jak se dá nastavit bez diagnostiky vyměněný krokový motorek? Mám 406tku old model, 2,0 benzín, 97kW. Prý se to dělá nějak tak, že se otočí klíčem do polohy před startováním a několikrát se šlápne po plynu, ale nevím to jistě Kdysi jsem tu i četl příspěvěk jak se dá podobně nastavit i řídící jednotka, ale nemůžu to tu už najít. Taky se to nastavovalo podobně. Předem děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Ja keď som menil krokáč, myslím, že som len odpojil pred tým baterku (Ale to bolo len kvôli tomu lebo som ju dobíjal) a normálne som vymenil krokáč a na ďalší deň som normálne jazdil, Myslím že RJ si sama spraví údaje a "nastaví" si všetko sama... Nejak by som to neriešil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 17. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Já bych to ani neřešil kdyby mi neskákaly otáčky a auto neustále nechcípalo. Jednou jsem měl přes noc odpojenou baterku a když jsem ji ráno připojil, tak už volnoběh držel a auto jelo lépe, ale vydrželo to tak 3 dny a zase to blbne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 tak je na<> krokáč, alebo si to potrebuje fakt načítať ešte veci pri jazde. Teraz si presne nepamätám, ale tuším aj mne to robilo zozačiatku. Aký si tam dával krokový?Bol nový? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 17. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 17. květen 2015 nový není, je použitý z vrakáče, ale je to originál. Protože s těmi dnešními náhražkami jsou jen problémy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KapriQ Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 Mno keď myslíš, kúpil si "oroginál" z vrakáču, ale kde máš záruku, že je krokáč v poriadku? Tomu trošku nechápem ale ok. Ja som kúpil TOPRAN, jedna z lacnejších značiek a bez problémov... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 (upraveno) ze ti blbnu otacky nemusi byt krokacom po vymene krokaca odpoj baterku nastartuj nechaj bezat 2 -3 minuty a hotovo kilometrami sa doladi ked odpojis baterku rj motora sa resetne a potom ti to jazdi tak 3 dni dobre ako pises lebo ide podla vnutornych dat ale potom si to nacita znovu cidla a ide podla nich a problem je naspet sice neviem kedy ti to kolise a chcipa ci za studena alebo aj tepla ked za studena zameral by som sa na zelene cidlo chlad kvapaliny Upraveno 17. květen 2015 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 vanat: u tvého typu 406 se diagnostika nepoužívá (nemá BSI jako 406 po FL), mám úplně stejný motor jako ty. Krokový motůrek namontuješ na místo a je to. Nic nenastavuješ. Nevím, zdali máš nový a nebo použitý. Napiš členovi badisak, ten má krok. mot. za dobrou cenu. Nemůže být taky problém v LPG ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 2OK406: Však píše, že ho má z vrakáče. 2vanat: Více se rozepiš kdy to blbne: za studena, za tepla, při puštění plynu apod.? Máš v podpise, že je to LPG, takže je na snadě otázka jestli to zlobí opravdu na benzín a ne na LPG? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Almanil Odesláno 17. květen 2015 Sdílet Odesláno 17. květen 2015 U 1.8 16v lfy se to určitě nastavuje samo po výměně a odpojení baterie tím, že se nechá motor běžet na volnoběh, než se otáčky ustálí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 19. květen 2015 Sdílet Odesláno 19. květen 2015 tipoval bych, ze to rozhazuje spatne nastaveni LPG jednotky, ta zblbne benzinovou ridici jednotku a proto po resetu adaptivnich hodnot (odpojeni baterie) dojde po par dnech opet k rozhozeni otacek. Muzou byt opotrebovane LPG vstriky, spatne nastavene korekce v LPG jednotce, spatny tlak plynu z reduktoru LPG (opotrebovane membrany) atd. Krokac, kdyz uz, tak jedine koupit novej, jak uz bylo zmineno vyse (napr. ten polsky TOPRAN v cene par stokorun) dal bych i nove svicky od Bosche FR7DC+, pripadne pro LPG i studenejsi FR6DC+, s nastavenym odtrhem 0,75- 0,8mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Zdravím chlapi, vyměnil jsem ten krokáč a otáčky už drží, ale na Lpg ne. A dělá to jak za studena, tak i se zahřátým motorem. Teď mi auto 4 dny stálo, protože jsem byl jen v práci a jezdil domů až v noci a dnes když jsem ho chtěl nastartovat, tak to nešlo a dlouho jsem točil a nic. Až po dlouhé době se sešlápnutým plynem jsem auto nastartoval a jede na dva válce, sem tam se to chytne na tři válce. Střílí to, mlátí v motoře, benzín smrdí v autě a nechce už jet, takže super. Nevíte co stím může být? Chystám se shodit zapalovací lištu a podívat se na svíčky a vyměnit za nové, ale nevím jestli je ta příčina ve svíčkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 zmeral by som tlak paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 tlak je dobrý, je to nedávno měřené a mám i úplně nové čerpadlo, které má najetých max. 500 kilometrů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 aha to si bol ty s tym cerpadlom zabudam uz no co uz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 jj, to jsem měnil já Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 21. květen 2015 Sdílet Odesláno 21. květen 2015 skusil by som inu rampu na skusku ,sviecky jak pises Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 Po nějaké době mi auto začalo dlouho startovat než chytlo, ale když jsem ho chcípl a do 5ti minut nastartoval, tak chytlo na drc. Když jsem ho startoval po tak 15ti minutách, tak už točilo dlouho, ale chytlo. A ranní startování bylo dlouhé a zase to chytlo tak na tři válce a pak už jelo na čtyři. A dnes po 4 dnech neježdění jsem ho už nemohl nastartovat a jak se mi to povedlo, tak už v tom jen mlátí, střílí to a nechce se to chytit na čtyři válce. Já si už stím křápem nevím rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 21. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2015 svíčky chci koupit zítra a vyměnit a tu rampu nemám kde sehnat, na vrakáči ji nemá, tam jsem už volal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vanat Odesláno 24. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2015 Zdravím chlapi, takže svíčky jsem vyměnil a je to beze změny, neustále to jede na dva max na tři válce. Staré svíčky byly dvě černé(nepálily) a dvě byly vypálené do hněda. Navíc dvě svíčky byly volné a povolil jsem je rukou. To mi ale měnil servis a asi je málo dotáhli.Asi to bude v té zapalovací liště. Nebo je tam ještě něco jiného co má vliv na jiskru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.