Honzajs Odesláno 5. květen 2015 Sdílet Odesláno 5. květen 2015 (upraveno) Zdar kluci, jsem mezi Peugeoťáky, s 307 5dvéřkem, r.v. 2005, 1.4HDi... Řeším takové tupé klepání u PP kola, pouze při přejíždění nerovností, zatáčení doprava - kočičí hlavy, pravotočivá zatáčka, jsou to fakt celkem rány, srovnatelné zvukově s prasklou pružinou, ale ta je OK, tlumiče komplet nový všechny, silentbloky, stailizátory také, četl jsem verzi uvolněné nádobky na ostřikovače, důležité je zmínit, že každé ráno couvám s volantem doprava, následně točím doleva a rozjíždím se a pod autem zůstane čára tyrkysové barvy - voda do ostřikovačů? Tu mám zimní už smíchanou s letní - modrá + žlutá, na olej to nevypadá, zápach nic. Nevylučuju ani, že by tlumič byl KO, ložisko... Napadá někoho něco? Servis teprv navštívím, ale potřebuju, aby Pegin ještě chvíli vydržel. Díky. Hans P.S. Jinak jestli jsem nedodržel nějaké pravidlo fóra, založil něco, co už existuje atd., dopříště napravím, tak mě neukamenujte kluci. Upraveno 5. květen 2015 uživatelem Honzajs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 5. květen 2015 Sdílet Odesláno 5. květen 2015 (upraveno) Pegin vydrží, neboj. Ohni se a prozkoumej tu tekutinu, asi to bude z posilovače řízení??? nebo se prostě pořádně koukni s baterkou, odkud to teče. Klepání: je to v rytmu otáčení kola? Pak by to byl homokineťák anebo prasklý kotouč. Pokud to puká při točení volantem, tak horní uložení. Pokud to klepe v rytmu pérování, tak tyčky stabilizátoru, spodní čep, silentbloky ramene, uložení stabilizátoru, nebo snad i horní uložení. Anebo ti vyklouzlo čerpadlo ostřikovače, klepe a teče. Upraveno 5. květen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 6. květen 2015 Sdílet Odesláno 6. květen 2015 Ahoj, dej auto na zvedák odmontuj pravé kolo sundej plastový podblatník, drží to na třech nýtech plus jedna nebo dvě matice m10 spojeno s krytem pod motorem. Tak se dostaneš k nádržce ostřikovačů na které je i čerpadlo. Ta kapalina bude odtud asi vypadené čerpadlo nebo uvolněná nádržka, pokud jsi vše vyměnil, jak píšeš, tak bude ten problém možná tam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.