Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

motor klepe, auto při rozjezdu cuká


Zába

Recommended Posts

Ahoj,

v Áčkách jsem minulý týden koupil Peugeota 207, r. v. 2006 a vyskytuje se mi problém... Při rozjezdu po nočním stání se auto cca. 5 minut cuká, v při jízdě a zařazených rychlostech 1, 2, 3 motor nějak klepe, při rychlostech 4 a 5 již není nic slyšet, vše je v pořádku. Jsem docela laik a tak mám prosbu o pomoc odborníky z Vašich řad :-). Předem díky za odpovědi :-) 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, hlavně do titulku napíšeš "motor klepe", ale o jaký motor se jedná, to už necháš na fantazii čtěnářů  :myslim

 

Takže nejprve specifikuj motor té P207. Ideálně si ji dej do podpisu v profilu a příště již bude víceméně jasné o jakém autě s jakým motorem píšeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

sorry :-) motor 1.4 16V, 65kW, benzin :-)..jinak jsem za něj dal 94 tisíc a výměna do 7 dnů je možná pouze u aut nad 100 tisíc, takže nereálné a ani se ho zbavovat nechci, spíš chci vyřešit závadu a záhadu :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud mas auto z bazaru, sam bych urcite neveril a radeji minimalne zkontroloval stav filtru - proste oddeklujes a vidis. To same olej. Pokud ma olej tolik do vymeny a kor u benzinu, mel by byt uplne cisty. 

 

Ale stejne, stoji to par korun, vymenil bych to. Olej + olejovy filtr, vzduchovy filtr motoru a pokud to ma palivovy filtr, tak ten taky - ten totiz skoro nikdo nemeni a ten filtr je pak plny sra*ek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor