rhinos Odesláno 2. květen 2015 Sdílet Odesláno 2. květen 2015 Jako majitel dvou P407SW jsem se mel moznost vozit 11 dni v tomhle pokladu. Tak me napadlo ze v rychlosti zhrnu sve pocity. Urcite bych chtel podekovat Peugeotu ze je mozne jako potencionalni kupec se v tomhle auticku svezt. Pravda je ale ze tuhle motorizaci bych asi nekupoval a sel spise do kombika... Neni to tim ze by mi tahle motorizace nesedela Kombinace ktera me pri domlouvani tohoto zapujceni zajimala byla 2.0HDi a SW ale GT bylo volne tak proc ne. Prvni na co jsem si musel zvyknout byl automat. Zvykani netrvalo dlouho a muzu rict ze jsem si docela rychle zvykl.Byly sice situace kdy bych si prubeh razeni dokazal predstavit odlisne ale nebylo to nic hrozneho. Je samozrejme mozne radit i sekvencne ale nakonec jsem skoncil u prepinani mezi normalnim rezimem a sportovnim rezimem. Zvuk motoru ve sportovnim rezimu byl na ctyrvalec ....wau Trosku podezrivam Peugeot ze je to jen nahrany zvuk ktery se prehrava Celkovy projev motoru je uzasny a rikal jsem ze to je cisty adrenalin....samozrejme vzhledem k tomu co je to za motorizaci a typ auta. Spotreba je dle meho nazoru vice nez slusna... Po vylete na Moravu a ujeti zhruba 1200km prevazne po dalnici byla spotreba 7.1-7.2 a to jsem urcite motor nesetril. S tim souvisi trosku problem ze se s tim nedalo jezdit moc podle predpisu Nakonec jsem skoncil na 7.7 Je pravda ze byly situace kdy na sebe nejsem uplne pysny a vykon jsem si vylozene uzival.... Ono kdyz se vam treba nalepi na zadek blondata slecna mladsiho veku v cernych masarkach a v Octavce a predvadi vam jak ma uzasne zihadlo tak to cloveku neda Muzu rict ze designove se Peugeot povedl protoze kde jsem zastavil tak jsem budil pomerne pozornost i u ridicu aut typu novejsich Audi A6 Nebylo asi nic co by mi vylozene vadilo. Nezvykl jsem si uplne na elektronickou rucni brzdu kdy ani po tech 11 dnech jsem si nebyl uplne jist na kterou stranu se uvolnuje a na kterou zatahuje. Trosku mi vadil odraz headsup displeje do celniho skla. Urcite je v aute znatelne mene odkladacich ploch nez v P407. Hodne se mi libilo zpracovani sedadel a nejen na posez ale hlavne i pouzity material zvlaste na zadnich castech sedacek. V aute vozim dve deti a kdyz sedi v autosedacce tak samozrejme boty nejsou vzdy ciste.Takze zadni cast sedadel ridice a spolujezdce trpi...a ja pak trpim kdyz to cistim.... Boty jim fakt sundavat nebudu...a v P508 je zadni cast plastova a omyvatelna. Takze za me obrovske plus. No pak uz takove drobnosti jako presnost rizeni,bezklickove startovani a proste takove ty veci co zprijemnuji kazdodenni zivot ridice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheJaro Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 Na túto GT sa teším,chcem ju aj,keď to je automat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 (upraveno) GT mozes mat aj v SW prdesa, a kto chce ten motor tak poponahlat , pojde mimo prevadzku kedze zial nesplna euro6...raz ho nahradi hdi2.0 200k ako je v mondeu... Upraveno 3. květen 2015 uživatelem merlin99 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Aluška Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 Hmm to bych si taky nechala líbit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 3. květen 2015 Sdílet Odesláno 3. květen 2015 Kdo chcete, tak spěchejte. Asi nebudou, nebo už možná nejsou v nabídce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 4. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2015 proc? ja je tam vidim porad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda20 Odesláno 4. květen 2015 Sdílet Odesláno 4. květen 2015 Ano, je to pravda, že GT končí s motory 2,2 l,150kW a 450Nm, jelikož nesplňují normu EURO6 (vstřikování močoviny), mám to potvrzeno ze servisu ..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 4. květen 2015 Sdílet Odesláno 4. květen 2015 Hmm, tak V6-ky dávno fuč, 2.2-ky fuč. Zůstanou dvoulitry, no co se dá dělat. Těch 180k není málo a těch 200k taky u nich nebude problém. Aspoň to má "zatím" 4 válce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 4. květen 2015 Sdílet Odesláno 4. květen 2015 Jj dalsi moznost bude uz jen 2.0Hdi s jednim turbem a 120kW ... To jede pekne. A vsechno ostatni slabsi. Jel jsem v te 103kW v 508 a prislo mi to teda straaaasne liny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 4. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 4. květen 2015 neboooj zachranci z EU nam tam daji moznost druheho turba na nozni pohon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 7. květen 2015 Sdílet Odesláno 7. květen 2015 jj a Euro 7 bude litr, 3 hrnec, s 2 turby a výdrží 100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatriXspeedy Odesláno 13. květen 2015 Sdílet Odesláno 13. květen 2015 Zdravim Vas, ja som objednal vcera 2,2GT SW a da sa objednat uz len par dni. Vyroba by mala prestat 06-2015 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 18. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2015 takpodle mych informaci konci i P508 2.0 HDI 163k Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Wtf ? Ta s 120kW ??? No doooprdele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rhinos Odesláno 18. květen 2015 Autor Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Euro6... proste uz jen modra sracka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 No tak to je hnus. Jestli bude i u motoru pro 508 mor zvany downsizing asi bude pristi auto jina znacka. A nebo Peugeot ale z doby pred tim, nez se vsichni pomatli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 2.0 bude i nadále ale končí RHF 140 PS a RHH 163 PS. Bude 150 a 180 PS. Vynikající motor, toho se PSA jen tak nezbaví. Taky je to opět jenom jejich vývoj, žadná spolupráce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 A tech 180 PS to je co za motor ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarda20 Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Pánové, za mého mládí byly šlapací autíčka, a právě k tomu směřuje dnešní ekologizace, máme se na co těšit ....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 18. květen 2015 Sdílet Odesláno 18. květen 2015 Peugeot ma krásná auta,ale na benzin nemá co nabídnout,turbo motory benzin jsou pruser,dobu cng zaspalo... A už i naftový motory jdou do hajzlu to je teda vyhlídka...:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.