tomstein Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 (upraveno) Zdar hoši mám Peugeot 206 1.4.i 55kw, KFW, rv2009. Je tam splynovač Tartarini. Je to všetko legalne spravene v jednej celkom serioznej firme. Chcem sa spýtať či sa niekto stretol s problémami s benzínovími vstrekovačmi po prerobení na LPG. Mám pocit ako by to malo vplyv na ich životnosť. Od inštalácie LPG som musel meniť všetky 4 vstrekovače. Je možné, že menším používaním sa nejak znehodnocujú, kazia? Vdaka za info Upraveno 27. duben 2015 uživatelem tomstein Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel00 Odesláno 27. duben 2015 Sdílet Odesláno 27. duben 2015 je to len zhoda nahod, nema to ziadny vplyv. ine by bolo keby si mal priame vstrekovanie ako maju TFSI motory, tam by si ich spalil, ale v Tvojom pripade to nema ziadny vyplv, kedze su chladene v sani. aky bol dovod na vymenu vstrekovacov ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomstein Odesláno 28. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 28. duben 2015 Dôvod výmeny bol, že prestali správne fungovať, motor trhal, alebo po naštartovaní išiel ale po pridaní plynu zdochol. Viem to len laicky popísať, mechanik vravel, že neprechádzalo dosť paliva, zrejme sa zle otvárali. Ale bolo to zvláštne lebo postupne som musel vymeniť všetky štyry. Auto malo vtedy najazdených 60-70tis Tento problém som vyriešil výmenou všetkých vstrekovačov a tak isto výmenou teplotného senzora na motore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubor1999 Odesláno 28. duben 2015 Sdílet Odesláno 28. duben 2015 Mal som podobny problem ale mne pomohlo vstrevovace nechat vycistit ultrazvukom. Odporucam ti netankovat benzin do plna ale tak max do polky nadrze. Nakolko benzin starne a vytvara sa vnom zivica ktora potom zanasa vstrekovace. Moja chyba bola ze som tankoval na max a potom zase az skoro za rok. No a aj teplotu prepnutia som nechal znizit na min a to bola chyba. Teraz tankujem v dvoj mesacnych intervaloch ale max do polky nadrze. Nech sa udrzuje benzin v cerstvom stave. Nezaskodi ak pojdes sem tam len na benzin. Alebo prestelovat teplotu prepnutia na LPG nech sa viac ide na benzin prospeje to vtrekovacom a troska sa eliminuje zalepenie vstrekovacov.Staci 5 stupnov. Dajme tomu z 30 na 35 stupnov ale nebal by som sa ani na 40 :-). Ale chapem ze LPG je hlavne o setreni tak to nebudeme prehanat :-). Pomaha aj prisada do benzinu. Napriklad tato http://www.pro-tec-slovakia.sk/produkty,petrol_system_cleaner Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomstein Odesláno 29. duben 2015 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2015 S tým starnutím benzínu, je to fakt, myslím, že benzín začína degradovať tak po 3 mesiacoch, opravte ma ak sa mýlim. Vzhľadom na to, že ručička palivomera benzínu nefunguje správne, teda klesá aj ked idem na LPG a potom ostane dole - ukazuje prázdnu nádrž, tankujem raz niekedy aj dvakrat do mesiaca aby som mal istotu, že je benzin v nadrži. Tú prísadu som skúšal. Zrejme ju tam preventívne niekedy pridám, pre istotu. No a s tou teplotou prepinania LPG, zistím v servise, ale myslím, že tam je nastavených tých 40C. Každopádne vdaka za názor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. duben 2015 Sdílet Odesláno 29. duben 2015 (upraveno) taky budu muset nechat vyčistit vstřiky. je to tím, že i přes filtry se do motoru plynovejma vstřikama dostává parafín, který se usazuje na benzínových vstřikách. ( hadička od plynu ústí cca 1cm od benzínovýho vstřiku) a čím se míň jezdí na benzín, tím je větší šance že se to hodně zanese a benzínový vstřik pak přestane správně rozprašovat.... proto beru vervu 100 a maximálně za 500 aby jí bylo málo v nádrži a byla čerstvá. Možná to nepomáhá, ale aspoň mám dobrý pocit, že když motor jezdí na plyn tak startuje a ohřívá se na něco plnotučného Upraveno 29. duben 2015 uživatelem vinorak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest igorh32 Odesláno 30. říjen 2015 Sdílet Odesláno 30. říjen 2015 Dôvod výmeny bol, že prestali správne fungovať, motor trhal, alebo po naštartovaní išiel ale po pridaní plynu zdochol. Viem to len laicky popísať, mechanik vravel, že neprechádzalo dosť paliva, zrejme sa zle otvárali. Ale bolo to zvláštne lebo postupne som musel vymeniť všetky štyry. Auto malo vtedy najazdených 60-70tis Tento problém som vyriešil výmenou všetkých vstrekovačov a tak isto výmenou teplotného senzora na motore. Zdravím. Momentálne mám ten istý problém. Výrazne sa to zlepšilo po pridaní aditíva na čistenie benzinových vstrekovačov. Ale neni to 100 percentne a asi ani nebude. Rozmýšľam nad výmenou vstrekovačov. Nie ale úplne nové mam s použitého auta.(4ks za 40€) Takže ja osobne doporučujem používanie aditiv do paliva hneď od namontovania LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomstein Odesláno 30. říjen 2015 Autor Sdílet Odesláno 30. říjen 2015 Nové vstrekovače v DS Auto ma stáli 40eur 1kus. Tak je to na zváženie. Či nové, kde by mala byť istota, že su v pohode alebo za štvrtinovu cenu použite. Ako aj tie môžu byť v pohode, kto vie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 30. říjen 2015 Sdílet Odesláno 30. říjen 2015 Pokud máte vstřiky zapatlané od parafinu z LPG, tak je stačí odborně vyčistit ultrazvukem a přezkoušet na stolici. Jinak těm vstřikům asi nic nebude. Např. Jetservis v Hradci králové dělá tento servis i přes českou poštu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 30. říjen 2015 Sdílet Odesláno 30. říjen 2015 Jak se to pozná a projevuje ,že jsou zapatlané od Parafínu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Midloch Odesláno 30. říjen 2015 Sdílet Odesláno 30. říjen 2015 No je to jedna z příčin špatného běhu motoru na benzín. Pak také podle adaptací ŘJ, kdy při jízdě na benzín jednotka dávkuje bohatou směs. A také po demontáži vstřiků nejsou hlavičky vstřiků ocelově lesklé ale zanešené hnědou vrstvou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. listopad 2015 Příčin špatného běhu motoru při jakých situacích na volnobeh,mám problém s ranimi starty a nejsem sam s 1.8 16V 85Kw s LPG.... Ma někdo konkrétní zkušenosti kromě tech co jsou v příspěvků s čištěním vstriku? Ma někdo zkušenost s firmou jet servis? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 5. listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. listopad 2015 S čištěním vstřiků zkušenost nemám, ale s vyjetím nádrže do úplného prázdna a natankováním nového benzínu zkušenost mám a zatím to vždy pomohlo. Nechápu to. Je zajímavé, že po natankování do skoro prázdné nádrže se problém se starty po pár dnech až týdnu vrátil. Mě to letos zlobilo celý léto. K podzimu už to špatně chytalo ráno i odpoledne po práci. Přepnul jsem na benzín a jel, dokud auto nepřestalo jet a pak jsem natankoval nový benzin a od té doby už je to měsíc a je klid. Chytá na drc. Přes celý léto jsem do benzinu lil vifko a pak i velfobin. Bez výsledku. Charlie 1: I kdyby jsi měl vstřiky špinavý od LPG, tak při tom vyjíždění celé nádrže benzinu s tou čistící přísadou by se musely pročistit ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. listopad 2015 (upraveno) Jenže mezi mnou a tebou je rozdíl já na 406 mám najeto na LPG 90 000km..... U manželky se stejným motorem u 406 startuju na drc,jenže ma najeto na LPG zatím cca 20000km....vif ani nic jinyhe se tam neleje.... Když budu měnit u benzinu vstriky normálně je vymenim,nemusí se doufám s dia něco zadávat do ŘJ?? Upraveno 5. listopad 2015 uživatelem Charlie 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mjtwister Odesláno 5. listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. listopad 2015 Tak 55tis (u mě) nebo 90tis km na LPG zas není takový rozdíl. Náhodou, jak jsi jezdil tu jednu nádrž jen na benzin, nekoukal jsi na adaptace, jestli long fuel trim je hozený někde výrazně mimo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 5. listopad 2015 Sdílet Odesláno 5. listopad 2015 Long fuel trim býl max -6% ted je na 0.... ty máš už najeto 55 000Km no to to pěkně letí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.