Nepřihlášen [Přihlásit ]
Dolů

Tisková verze  
Autor: Předmět: Pád otáčok pri pridávaní plynu 1-2min po naštartovaní (407sw 2l HDI 100kW)
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 30.6.2011 v 14:08
Pád otáčok pri pridávaní plynu 1-2min po naštartovaní (407sw 2l HDI 100kW)


Takze moj problem spociva v tom, ze pri pridani plynu strati motor uplne vykon, padnu mi otacky a ako keby celym autom to cukne. Tento jav sa ale neprejavi vzdy, ale asi minutu ci dve po nastartovani, potom sa to strati a auto fici ako ma. Podotykam, ze je uplne jedno, ci je motor studeny alebo nie. Aj ked prejdem 100km, vypnem motor, znova nastartujem, dam jednotku, pridam plyn a citim cukanie a stratu vykonu, to iste po naslednom zaradeni dvojky ... Doteraz mi to az tak moc nevadilo, ale minuly tyzden som skoro rozbil auto pre tento problem, kedze som parkoval na mieste s velkym sklonom a bolo to peklo sa z tej diery dostat, kedze mi to cuklo niekedy aj pri 3-4tis otackach. Sa mi podarilo odtial vyliezt az na treti pokus a to mu uz delilo len par centy aby som si nerozbil o stenu zadok.
Ak uz motor slape par minut tak tento problem uplne vymizne. Zacinam z toho byt dost nestastny, bo netusim co to moze sposobovat, takze by som bol rad za kazdu radu.




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 10.9.2011 v 14:48


nikto ziadny napad? problem pretrvava stale, dokonca mam pocit, ze je to miestami este intenzivnejsie a trva to dlhsie kym sa to cukanie strati ... ked necham auto nastartovanie dlhsie a potom s tym vyrazim tak problem nemam ... co sa tyka startovania, s tym nemam problem, naskoci hned ... auto mam od marca, takze nemam uplny prehlad o tom co sa menilo a co za problemy to malo predtym ...

vlastne co ma nechava uplne neistym je to, ze to robi len po nastartovani istu dobu, potom to ide bez problemov bez naznaku maleho seknutia, akceleracia normalna ... pride mi to take, ako keby sa muselo prebehnut cez auto nejaky impulz ci neviem ako to pomenovat, po ktorom zacne vsetko normalne fungovat

ak by mal niekto nejaky napad co by to mohlo robit tak by som bol vdacny, kedze vsetky moje vedomosti su vlastne z tohto fora co si precitam

a este jeden Off Topic dotaz, ake otacky by som mal priblizne drzat pri regeneracii FAP filtra? lebo uz som videl rozne hodnoty od 2300 az po 3600 tak v tom mam zmetok troska :myslim




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Přema
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 12650

Bydliště: KRNOV

Členství:
Řádné = placené členství
Offline


[*] Zasláno 10.9.2011 v 14:59


Chce to zajet na diagnostiku , tím bych určo začal... , regeneraci Fapu , neřeš....mám auto 3,5 roku a nikdy sem regeneraci neřešil (nikdy sem nepoznal že regeruje ) u 2.0HDI těžko poznatelné....už si dělal nějaký servis?




PEUGEOT 407 coupe 2,7 HDI.... full více zde, 180kw/500Nm by straki007
PEUGEOT 307 CC 2,0 HDI ve FULL
Ex - PEUGEOT 206 1,4 HDI už není , Scooter PEUGEOT V-Clic

Prodej ventilků do snímačů tlaku v pneu Peugeot 407 , diagnostické a mechanické práce...více ZDE

Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 10.9.2011 v 17:23


servis odkedy mam to auto tak bol meneny olej, lozisko kolesa a chladic na klime cize nic take co by mohlo suvisiet ....
plus raz som mal problem mi svietila kontrolka emisii tak vtedy som bol na diagnostike a chlapik zistil, ze mi to hlasi vysoku koncentraciu additiv (asi v palive predpokladam) co pripisujem mojmu vtedajsiemu sposobu jazdenia, cize moc som to nevytacal :roll
ked mi menili to lozisko tak som sa pytal mechanika, ze co by mohlo sposobovat takyto problem (btw. pracuje v peugeot servise) tak on vravel, ze elektronika (hm siroky pojem) neviem ci nejake zle nastavenia strekov ci co by to mohlo byt, ale zas mi to potom nesedi, ze by sa to malo po par sto metroch ustalit a uz v pohode jazdit ?

co by sa asi malo na tej diagnostike teda pozret? ake hodnoty coho?

resp. co som tu cital fora, to DRV to nemoze robit? ci keby to bolo tak mi to robi stale? inak neviem na co by som vobec mohol mysliet, co by to mohlo sposobovat

plus taky postreh, mam pocit, ze to sekanie je intenzivnejsie pri prvom nastartovani v ten dany den ... po dalsich akoby to uz bolo menej citelne, ale stale sa vyskytujuce




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Přema
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 12650

Bydliště: KRNOV

Členství:
Řádné = placené členství
Offline


[*] Zasláno 10.9.2011 v 18:18


Co tak třeba palivový filtr??Byl měněn?? Třeba padá nafta.......a než si to nasaje tak to blbne......




PEUGEOT 407 coupe 2,7 HDI.... full více zde, 180kw/500Nm by straki007
PEUGEOT 307 CC 2,0 HDI ve FULL
Ex - PEUGEOT 206 1,4 HDI už není , Scooter PEUGEOT V-Clic

Prodej ventilků do snímačů tlaku v pneu Peugeot 407 , diagnostické a mechanické práce...více ZDE

Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 11.9.2011 v 09:27


no takto, priznam sa, ze som filter palivovy nemenil iba olejovy po kupe, kedze mi vravel ten od koho som kupoval (a nemal som mu preco neverit) ze to nemusim momentalne zatial menit ... odvtedy som nato nabehal asi 11tis km takze tak ci tak to budem teda vo velmi blizkej buducnosti riesit ...

inak ako je to so vzduchovym filtrom ked uz sme pritom? menil som len pelovy, lebo klima mi ledva fukala a filter bol dost silne znecisteny ...

co sa tyka paliva, snazim sa obchadzat aspon na oko pochybne benzinky a do paliva pridavam VIFko, aj ked neviem co sa tam tankovalo predtym ... vacsinou to davam vzdy do plna, cize netankujem po kuskoch za male ciastky ...

a este taky dotaz, nemoze byt zatim autobateria? sice startujem bez problemov za sekundicku nabehne motor ale ked napr. vypnem motor a zapnem si trebars hudbu za nejakych 15-20 min cca. mi to vypne s nejakou hlaskou (mam holandske ci ake menu, tak tomu moc nerozumiem co to pise:roll) ale pride mi to rozhodne moc skoro, neviem ci to je normalne, ci dlhsie nepusti auto alebo je to preto, ze je slaba bateria proste.
tak ma napadlo, ci by to nemohlo mat nejaky suvis, ze to proste zo zaciatku nedostava potrebnu stavu a preto to seka, potom ked sa uz trocha dobije od alternatoru tak to slape (ale je to len spekulacia)
plus taka vec, neviem ci je to tiez normalne, napr. ak idem konstantnou rychlostou a zapnem klimu tak ked nabehne klima tak auto jemne trhne ... a tiez ked mi bezi klima tak mam pocit, akoby bola akceleracia auta lenivejsia a taha to silnejsie pri vacsich otackach :myslim


troska som sa rozpisal, snad to moc nezatazi :) v kazdom pripade vdaka za vsetky informacie :papa




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
koblih69
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 22607

Bydliště: The melín ( Č.B. )

Členství:
Řádné = placené členství
Offline

Nálada: ... Alenka totiž slyšela o mnoha dětech které uhořely a nebo je sežrala dravá zvěř a nebo je potkalo mnoho jiných nepříjemností

[*] Zasláno 11.9.2011 v 09:33


To vypnutí je úsporný režim to je v pořádku. Moc nechápu, že vyměníš pylový který více méně ničemu nevadí a vzduchový necháš. Vzduchový a palivový filtr vyměň, je to základní předpoklad aby auto správně fungovalo.



407 SW, 2.0 HDI, zase modrej....
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 11.9.2011 v 09:45


no pelovy som menil preto, ze mi proste siel velmi slaby prud vzduchu na klime ... to som zvladol sam, ale na zvysne dva si momentalne este netrufam ... ale skusim to teda v priebehu tyzdna ak vyjde cas poriesit, predsalen to nie je taka velka investicia ako som pozeral ...

ten usporny rezim je OK, len ci sa to ma tak skoro hodit do toho usporneho rezimu ... ?




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
koblih69
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 22607

Bydliště: The melín ( Č.B. )

Členství:
Řádné = placené členství
Offline

Nálada: ... Alenka totiž slyšela o mnoha dětech které uhořely a nebo je sežrala dravá zvěř a nebo je potkalo mnoho jiných nepříjemností

[*] Zasláno 11.9.2011 v 09:48


Jo, je to aby sis nevybil baterku.



407 SW, 2.0 HDI, zase modrej....
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Judes
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 5741

Bydliště: Strekov okr. NZ/SK
Offline


[*] Zasláno 11.9.2011 v 10:46


Ten úsporný režim máš v poriadku a na palubnom PC si môžeš nastaviť jazyk v akom má auto s tebou komunikovať.
A popis výmeny palivového filtra (vložky) nájdeš tu. :papa
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=76153&a...

Daj si do popisu typ auta, motorizáciu a prípadne rok výroby, len tak do budúcnosti. Návod ako to tam dáš nájdeš tu.
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=84821&a...




Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 30.9.2011 v 13:35


takze, vymena oleja a vsetkych filtrov nepomohlo ... je sice citit lepsi chod auta ale problem to neodstranilo ...

dalsia vec co si vsimam ... obcas po nastartovani je mierne kolisanie volnobehu .. ale len tak mozno o stovku viac nabehne obcas, neviem ci to je normalne ...
a dalsia vec co mi zacina vadit, ze dost zacina motor kmitat celym autom a niekedy viac niekedy menej to trase teda celkovo ...

pridavam video ako sa to sprava ... podotykam, po nastartovani som konstantne drzal nohu na plynovom pedali, takze to kolisanie otacok nebolo preto, ze by som pridaval a odoberal ... na jednom okamihu je vidno mierne pridanie ... a potom som uplne ubral a po opatovnom pridani ten pad a dusenie prestalo uz ...
btw. nema to vplyv na to ci uberem a znova pridam stale sa to bude dusit, prestane to az po nejakom kratkom casovom okamihu ...

http://www.youtube.com/watch?v=Ey71u3vEtII




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 30.9.2011 v 13:38


k tomu jazyku, neviem si ho prestavit, lebo auto je povodom z belgicka ... a nemam k tomu CD s cim by som prehodil jazyk, cize to nema odkial nacitat ani anglictinu comu by som aspon nejak rozumel ...
a inak ked uz sme pri tom, ako sa da dat slovencina do palubneho pocitaca ?
sa mi zda, ze sa da z peugeutu (zeby z oficialneho servisu) objednat ? len mi vraveli, ze je treba davat si pozor na presne cislo softu co je na palubnom, lebo si velmi lahko dokaslem cely palubny ...




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Judes
Inventář Peugeot-clubu
******


Avatar


Příspěvků: 5741

Bydliště: Strekov okr. NZ/SK
Offline


[*] Zasláno 30.9.2011 v 18:28


Mám RD4 tak neviem presne ako je to na RT3 ale mala by tam byť možnosť nastaviť aspoň základné jazyky (prikladám obr. z manuálu).

TU sa dočítaš o slovenčine do RT3.
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=60751
Prípadne tu o 4eštine do RT3
http://www.peugeot-club.com/forum/viewthread.php?tid=83840

Příloha: phpPx8fqA (142kB)
Tato příloha byla stažena 44 krát





Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 30.9.2011 v 19:38


ano to je sice pekne ze je tam moznost tych jazykov .. ale ako som pisal, nemam k tomu ziadne cd, cize ani s tymi zakladnymi jazykmi ... jedine co mam nejaka navigacia na cd BENELUX ... bo ked dam zmenit jazyk pyta to CD a to nemam takze ostavam s tym menu co mam ... tak ci tak momentalne ma viac trapi ten druhy problem .. vid video ...



407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
hipisko
Pozorovatel
***




Příspěvků: 389

Offline

Nálada: Not Set

[*] Zasláno 30.9.2011 v 21:03


zepko nepotrebujes ziadne CD na zmenu jazyka. chod do nastaveni (obrazok kluca a srobovaka) a tam sa to da nastavit, ale uz si z hlavyu nepamatam kde. Ja som mal tiez menu vo francuzstine a klikal som polozku po polozke, pricom som nerozumel jedinemu slovu. nakoniec som to prepol do anglictiny.

Mimochodom, ako dlho mas to auto,resp kolko km /rok vyroby? V ulanoch je jeden bazar a tam som dost silno obzeral jednu 407sw a vsetky popisy tvojho auta co pises dost brutalne sedia na to auto(klima, lozisko, belgicko...)

v Novych Zamkoch je dobry mechanik, Milan Hlavaty....Ma aj diagnostiku na pezoty, takze kludne sa za nim zastav. Kontaktovat ho mozes na forum.autobazar.eu nick ma mhlavaty.

[Upravil dne 30/9/11 21:04 od hipisko]




Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
xpetrix
Toto forum je můj domov
*****


Avatar


Příspěvků: 1387

Bydliště: Stara Lubovna,SK
Offline


info.gif Zasláno 1.10.2011 v 15:20


ZEPKO ma pravdu.Pre zmenu jazyka,ktory v rt3 este nie je nahraty potrebuje systemoveCD.Aj ja mam rt3,pouzivam anglicky jazyk,lebo slovencinu sa mi nepodarilo este pozhanat,lebo vsetky zdroje su na druhom konci Slovenska za 50€ a pre VAN5.52 sa hlada slovencina,respektive cestina tazsie ako pre CAN.A pri zmene na iny jazyk ma tiez pyta vlozit CD.Ak sa tebe podarilo prepnut z francuzstiny do anglictiny,tak oba tieto jazyky si uz mal nahrate v rt3.ZEPKO tam podla vsetkeho anglictinu nema este nahratu.



Lancia Phedra Emblema V6 3.0i 150kW AT (2004),rt3 s navi v SJ...
Š-Felicia ColorLine(žltá) (1999) 1.3MPi 50kW-predané
VW Jetta (1986) 1.6D-amen

Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 1.10.2011 v 16:34


ako viem sa z toho akotak vysomarit, lebo som si zohnal slovensky manual a tam je to popisane nastastie ... takze az tak specialne mi to nevadi, aj ked prijal by som keby to so mnou komunikovalo jazykom v ktorom aspon par slov ovladam :)


a co sa tyka toho videa? nikoho nenapada co by takyto jav mohlo sposobovat ? zeby trysky ? ale to by potom trvalo stale a nie len tu minutku napr. myslim ... uplne tak to posobi, ako keby bol privod paliva v nejakych intervaloch, vstrekuje nevstrekuje ...
inak za jazdy ked to robi tak motor nie ze akceleruje ale dokonca brzdi ... sice to je asi normalny jav, aj keby som dal nohu z plynu dole ... a kym to neprejde, tak pocitac mi ukazuje cca dvojnasobnu spotrebu ako by to malo byt normalne .. potom je uz vse OK :myslim




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 13.10.2011 v 19:04


problem stale pretrvava ... buduci tyzden ak sa mi podari s tym zabehnem na diag. ale predpokladam, ze ziadna zavada nebude hlasena ... co by ste poradili na co sa sustredit ? co by to vobec mohlo byt ? ...
je mozne ze ide nejaky odchadzajuci vstrek ? ale potom preco to robi iba tu minutku ci dve a potom ziadny problem dalej ?

inak autom miestami dost kmita, ked stojim niekde na krizovatke ci na cervenej a predtym to nerobilo, neviem ci to moze mat nejaky suvis ...

to video este raz ..

http://www.youtube.com/watch?v=Ey71u3vEtII




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
zepko
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 13

Bydliště: Dvory nad Žitavou
Offline

Nálada: sinusoida

[*] Zasláno 6.1.2012 v 13:44


dlhsi cas som to neriesil, lebo nebolo casu ani financii nazvys, ale dnes som bol konecne na diagnostike, lebo ten problem pretrvaval stale ...

a vysledok je taky, ze po premazani chyb sa tam stale objavovala spatna chyba a to "vnutorna chyba riadiacej jednotky" :roll
co si vobec mozem pod tym pojmom vsetko predstavit ? nejaky napad? ci niekto uz mal podobny problem?

stale to iste dokola, po nastartovani bez rozdielu ci motor teply alebo studeny, istu dobu uplne dusi motor a auto sa trhane tympadom pohybuje co riesim pri rozbehu tym ze to nejak pretlacim kym sa da a potom nadradim .. ale po istej dobe nie je to fix cas to cele zmizne a auto krasne drzi otacky a ma tah ...

este jeden dotaz, korekcia vstrekov priblizne 0,9 na troch a 1,2 na jednom vstreku je moc vela, alebo je to este v pohode ?

:bacha




407SW 2.0 HDI 100 kW FAP (motor RHR)
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele

  Nahoru

Powered by XMB 1.9.11
XMB Forum Software © 2001-2011 The XMB Group