Nepřihlášen [Přihlásit ]
Dolů

Tisková verze  
Autor: Předmět: Motorček ostrekovačov
Kame
Pozorovatel
***


Avatar


Příspěvků: 139

Bydliště: Levice
Offline

Nálada:

[*] Zasláno 18.1.2009 v 12:20
Motorček ostrekovačov


Zdar...

Mal už niekto problém s motorčekom ostrekovačov na 106-ke? Problém je v tom že pri spustení ostrekovania najprv motorček ako keby išiel naprázdno a až neskôr začne z trisiek striekať voda.. Je to vadný motorček? Alebo je tam niečo ako pokazený spätný ventil?


Nikde som to na fore nenašiel...ak to tu je sorry za príspevok...

[Upravil dne 18.1.2009 Kame]




Peugeot 106 1,1 44kW 3dvr.
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Black Joe
Kecka
****


Avatar


Příspěvků: 542

Bydliště: ze s Plzně
Offline

Nálada: Stošestková

[*] Zasláno 19.1.2009 v 00:34


Jo nejspíš to bude tím ventilem ,ale neřeknu kde je ,protože jsem to na 106ce ještě neřešil ,jinak na jiných autech ano . Mělo by to vypadat jakoby propojka mezy hadičkami a je v ní kulička ,ta je nejspíš špatná a tekutina ostřikovačů skrz ní teče zpátky do motůrku.:super



Peugeot 106 1.4 Black
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
lordlacik
Pozorovatel
***




Příspěvků: 176

Bydliště: Prešov, Slovensko
Offline

Nálada: rôzna

[*] Zasláno 19.1.2009 v 09:03


No podobný, alebo rovnaký problém mám aj ja. Tiež pustím stierače, motorček síce tlačí vodu, ale až keď mi stierače stierajú 2.-3. krát, tak vtedy začne striekať voda a to isté aj na zadnom skle. Síce na firemnom mi strieka hneď, ale akosi som sa nad tým netrápim. Kým strieka, tak dobre. Opravovať to zatiaľ nebudem, vždy je čo opravovať iné, čo je už úplne pohnojené, alebo je to nutné okamžite spraviť.



Laco
Peugeot 106XR 1,4 KFX restyl sport; 55kw; r.v.:07/1999
Peugeot 308SW, 1,6VTI; 88kw; r.v.:2009
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Kame
Pozorovatel
***


Avatar


Příspěvků: 139

Bydliště: Levice
Offline

Nálada:

[*] Zasláno 20.1.2009 v 10:06


Ak budem mať čas skúsim pohladať ten ventil... len dufam že ho najdem.... :D



Peugeot 106 1,1 44kW 3dvr.
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
*David*
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 70

Bydliště: Polanka nad Odrou
Offline

Nálada: Dobrá jako vždy :D

[*] Zasláno 21.1.2009 v 10:43


Taky mi to dělalo a po nějaké době se tem motorek odporoučel úplně :( Od výměny cca 4 roky zpátky už je všechno ok.
Zpětný ventil tam ze základu myslím není ale někde jsem viděl že si to tam lidi dodělávali, asi stačí jen koupit ventil, říznout na správném místě hadičku napojit ventil správným směrem a pak už vesele stírat ;)




Peugeot 106 1,0 33kW
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
Kame
Pozorovatel
***


Avatar


Příspěvků: 139

Bydliště: Levice
Offline

Nálada:

[*] Zasláno 21.1.2009 v 12:13


Ono môže byť, že samotný motorček to drží, teda tú hladinu a ako starne, tesnenia púšťajú a hladina padá... :myslim uvidíme ked to rozoberiem. Zatial to nechávam tak, kedze teraz častejšie používam ostrek, nestiha hladina padať...



Peugeot 106 1,1 44kW 3dvr.
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele
1bugsy1
Mám víc než 10 odpovědí :-)
**




Příspěvků: 69

Bydliště: Jemnice
Offline

Nálada:

[*] Zasláno 31.1.2009 v 11:45


Záleží na tom kolik tam máš motorků ostřikovačů. Jestli tam máš jen jeden tak vyzkoušej i zadní ostřikovač jestli taky propouští kapalinu. Jestli tam máš dva jako já tak přehoď hadičky jestli není špatnej jenom jeden. Já tam žádný zpětný ventil nemám.:papa
Profil uživatele Všechny příspěvky od uživatele

  Nahoru

Powered by XMB 1.9.11
XMB Forum Software © 2001-2011 The XMB Group